eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Mon, 27 Feb 2012 14:27:21 +0100

    W dniu 25.02.2012 06:28, f...@g...pl pisze:
    > trzecia opcja (w uzupelnieniu do krakowania i kupowania) jest
    > taka ze uzytkownik taki program wywalilby na smiaci i wyszukalby
    > darmowe odpowiedniki - sam bym tak zrobil

    O ile są darmowe. W przypadku np. WinRara owszem, ale TC jest prawie
    niezastąpiony. Ja co prawda nienawidzę TC i jak jeszcze korzystałem z
    Windows, to używałem Servanta Salamandra, ale obiektywnie rzecz biorąc,
    TC jest lepszy funkcjonalnie, tylko wygląd ma z lat 80.

    W każdym razie, gdyby te narzędzia się blokowały, nie miałbym problemów
    z tłumaczeniem ludziom, że łamią licencję.

    > w sprawie 'wolnego uzywania' mz trzeba odroznic konicznie
    > uzytek zabawowy i zarobkowy

    A dlaczego? Producenci programów zabawowych są gorsi?

    >- kiedys piratami nazywalo
    > sie ludzi ktorzy na bazarze*sprzedawali* kasety a nie
    > nagrywali piosenki z radia - dopiero teraz debile nazywają
    > piratami i zlodziejami tych drugich/normalnych ludzi

    Nagrywanie piosenek z radia jest jak najbardziej legalne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek