eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
  • Data: 2012-02-27 13:50:09
    Temat: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > O ile są darmowe. W przypadku np. WinRara owszem, ale TC jest prawie
    > niezastąpiony. Ja co prawda nienawidzę TC i jak jeszcze korzystałem z
    > Windows, to używałem Servanta Salamandra, ale obiektywnie rzecz biorąc,
    > TC jest lepszy funkcjonalnie, tylko wygląd ma z lat 80.
    >
    > W każdym razie, gdyby te narzędzia się blokowały, nie miałbym problemów
    > z tłumaczeniem ludziom, że łamią licencję.

    > A dlaczego? Producenci programów zabawowych są gorsi?

    dlatego ze jest to absurdalne i ze jest to bandytyzm,
    najchetniej bym wsadzil wkoncu do wiezienia tych wszystkich
    prokuratorow sedziow i biznesmenow ktorzy uciskaja ludzkosc
    niczym niemyte swinie - 'strata' na tym ze nie mozesz sciagnac
    haraczu np od nielicencjonowanego wymienienia slowa kot albo
    nielizencjonowanego posiadania w pamieci albo na dysku
    slowa 'microsoft' albo 'intel' vel 'nielicencjonowanej'
    piosenki itd nie jest zlodziejstwem (takich wirtualnych
    strat sa biliardy), nie-debil uzna po prostu takie haracze
    za gangsterskie i absurdalne - zamiast mietlic ze nie moga
    sciagac tych haraczow niektorzy biznesgangsterzy powinni sie
    przerzucic na inna dzialalnosc np budowanie domow czy
    produkcje jedzenia (dla glodujacego ludu afryki etc)