  • Data: 2015-12-03 21:19:30
    Temat: Re: [OT] łożysko home-made do agresywnego środowiska
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Jarek P. napisał:

    > http://domwlesie.eu/2015/11/25/cos-z-niczego/

    Ciekawe jak takie łożysko zachowa się przy takim obciążeniu?

    Mój klamot:
    http://ifotos.pl/z/sxnxqwe

    wysokość z silnikami 30cm, 2 ruskie silniki,
    dwa zespoły na rogach aby trawić dwustronne
    żadnego łożyska tam nie ma, może gdybym kupił
    wcześniej...

    Przy grzaniu roztworu i pracującym jednym silniku,
    jedne ścianki popękały od naprężeń.

    Jakaś modelarska śruba tłocząca roztwór
    w górę może się przydać. U mnie było na piechotę.
    http://ifotos.pl/z/sxnnpra

    Kiedyś na allegro nic nie widziałem, teraz są śruby
    modelarskie do łodzi modelarskich za grosze.

    Z centrowaniem rurki są jajca aby nie latało na boki.
    Wycinasz krążek z plesy fi zewnętrzne
    pod rurkę, w krążku otwór pod oś silnika.
    - nawiercasz otwory w rurce zaczynając od 0,8-0,9mm
    na dole, na gorze 1-1,1mm
    - wciskasz krążek na 1cm wgłąb rurki
    - ustawiasz rure i silnik idealnie pionowo
    - wstępnie łapiesz klejem np. acrifix 116
    - włączasz wolne obroty
    - po wyschnięciu zalewasz ten 1cm w środku
    jakimś badziewiem który schnie 5-10 minut
    w dalszym ciągu na wolnych obrotach.

    Na wysokich obrotach rurka sama ustawia
    się centrycznie.

    Przerabiałem tez pompe i dysze do oprysków,
    wtedy zapychało mi dysze.

    Czasem do obrysu dawałem ścieżki 2mils, po wytrawieniu
    pozostawały na laminacie.