  • Data: 2015-12-03 20:17:17
    Temat: Re: [OT] łożysko home-made do agresywnego środowiska
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 20:03:21 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Polak jak sie przy robocie nie napierdoli to uwaza ze nic nie zrobil i ze kasa mu
    sie nie nalezy. Pompka napowietrzajaca od akwarium to wszystkomco do trawienia jest
    potrzebne. W czasach kiedy bylem mlody i piekny stawialo sie kuwete na glosniku
    zasilanym z transformatorka dzwonkowego.

    wiesz, tak naprawdę moja kuweta też jest wystarczająca. Ba, słoik po ogórkach by
    wystarczył na upartego, po co kuwetę marnować. Podchodzę do tematu hobbystycznie,
    chcę zrobić coś dla własnej przyjemności, a przy tym pożytecznego. Akurat trafiło na
    trawiarkę, wolno mi, prawda? :)