  • Data: 2013-08-08 13:10:05
    Temat: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-08-08, o godz. 12:47:27
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Albo czekać na cud od producena ...
    >
    > Albo zainstalować wersję "inną" a org. mieć na półce.

    Nie zawsze się da. Ot miałem do czynienia z kilkoma instalacjami
    specjalizowanego softu do obsługi gastronomii. Magazyny, sprzedaż,
    bazy receptur, fiskalizacje i kilkanaście innych modułów. Soft w
    oryginale na rynek amerykański, przetłumaczony i dostosowany do polskich
    warunków. Sof opiera się na bazie danych Access
    - w wersjo OIDP '97 i dla zgodności nawet ze najstarszym sprzętem
    (serwery, terminale dotykowe, terminale płatnicze, drukarki paragonów,
    drukarki czeków, czytniki kodów etc.) nie wdrażano nowszych rozwiązań.
    Licencjonowane poprzez klucze HASP na złączu LPT. Wersja klucza USB
    pojawiła się około roku temu. Wersję "inną" należałoby opracować samemu
    - łatwiej i taniej było znaleźć serwery które miały złącze LPT.

    Zdrówko