  • Data: 2013-08-08 16:26:20
    Temat: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To że istnieją od dawna to oczywista oczywistość. Tyle że producenci
    > softu do niedawna dostarczali wyłącznie wersję na LPT. I co im zrobisz?

    Nie wiem co to znaczy 'do niedawna', ale tak naprawdę nie ma czegoś
    takiego jak wersja oprogramowania na LPT - o dostępie do klucza
    decyduje sterownik i wgranie stosownego powinno udostępnić klucz USB.
    Jest tylko jeden problem - klucz USB musi być 'zaprogramowany' tak jak
    ten na LPT. Tego typu informacje podaje się sprzedawcy przy zamówieniu
    kolejnej partii kluczy.

    > Możesz zlecić napisanie własnego. Sprawdzałem - nie opłaca się dla
    > pojedynczej firmy.

    Zaraz, zaraz - to mówimy o pojedynczej firmie, czy "~80 tysięcy firm
    gastronomicznych"?

    > Jakbyś zwrócił uwagę to użyłem takiego zwrotu "np.". Drukarka fiskalna
    > to tylko jedno urządzenie. Akurat pracujące w miarę dobrych warunkach
    > na barze. Zdecydowanie lepszych niż drukarki w kuchni czy czytniki i
    > drukarki kodów w magazynach. I nic tam po "praktyce" i "potwierdzeniu"
    > producenta kasy fiskalnej będącej tylko jednym z elementów systemu.

    Jakbyś zwrócił uwagę, to skoro o tym napisałeś, to i dostałeś odpowiedź.
    Też mogłem napisać np. Te drukarki kodów, czytniki itd.
    też z tym będą świetnie współpracowały. Potwierdzone w praktyce itd.
    Skoro opisałeś problem to przedstawiłem rozwiązanie, które działa i
    jest skuteczne. Jak się nie podoba, to pozostaje zakup sprzętu, który
    posiada 'natywnie' takie interfejsy, albo przesiadka na nowszy
    (pewne z softem :>).