  • Data: 2013-08-08 08:17:28
    Temat: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Aug 2013 22:27:22 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > :)

    jakbym przeszukal dyskietki, to "mouse.com" pewnie bym z 10 znalazl.
    roznych :-)

    > Nie ma się czemu dziwić - forma komunikacji jest nieistotna,

    Nie ma. Radiowa z wlasnym odbiornikiem USB czy przewodowa USB - od
    strony USB to samo.

    Ale ... raiowej Bluetooth juz pewnie nie zaemuluje :-)

    > liczy się prezentacja interfejsu w sprzęcie/systemie.
    > Klawiatury bezprzewodowe, karty sieciowe Wi-Fi itd. też są
    > obsługiwane :>

    Oj, karty wifi to chyba niekoniecznie.
    po pierwsze - zainicjowac jakos trzeba,
    po drugie - jakas wspolczesna karta ma jeszcze drivery pod DOS ?

    NE2000 na PCI z nowymi/zhackowanymi driverami chodzila, ale dalej bym
    sie nie zalozyl ... choc jakos sie te maszynki z biosa bootuja ..

    J.