  • 21. Data: 2009-08-02 16:39:10
    Temat: Re: [OT] jakie czasopismo?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marynarz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h54cj2$oho$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Zapytaj czy mają jeszcze "Bajtek" ?? Pamięta to ktoś jeszcze. Dzisiaj
    > chyba nie ma sensu kupowac gazet, wszystko jest na necie - chociażby
    > www.benchark.pl i jest takich masa strony chipa entera itp.

    Nawet więcej, np test najseksowniejszych bohaterek gier video na
    benchmark.pl

  • 22. Data: 2009-08-02 19:06:47
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-02 18:33, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Baardzo stare czasopisma
    > http://katalog.erd2.webd.pl/index.html

    Jak ktoś się stęsknił to może sobie jeszcze poczytać:
    http://retroreaders.pl

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-08-03 07:04:28
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr M pisze:
    > Mędrcy, tylko nie piszcie więcej, że w jakiejś wiosce, etc nie ma neta.
    > Kogo w tym wątku to obchodzi? Było zagadnienie o czasopisma a nie dostęp
    > do internetu.

    http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2007-11&id=68
    0

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 24. Data: 2009-08-03 08:10:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    BQB pisze:
    > Kiedyś czytałem Chip'a, chciałbym poczytać czasem coś ciekawego, nowego.
    > Jednocześnie interesują mnie dołączane programy do tych czasopism -
    > pełne wersje, jakie czasopismo byście polecili?

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, odnośnie płyt i pełnych wersji, to
    głównie chodzi mi o takie, które normalnie w necie są płatne, a gazeta
    "sprzedaje" program w cenie gazety. Chodzi też o różne rodzaje licencji,
    czasami trafi się jakiś ciekawy programik, którego bym nawet nie szukał,
    a może się przydać do np firmy i mam wtedy go całkiem legalnie za bardzo
    niską cenę. Poczytać też lubię, zarówno na ekranie, jak i na papierze. A
    czytanie z laptopa który np leży na brzuchu a ja na łóżku wygodne nie
    jest. Zerknę sobie na ten Next i NetWord.

  • 25. Data: 2009-08-03 08:10:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2007-11&id=68
    0

    Racja racja

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 26. Data: 2009-08-03 08:25:45
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 14:05:24 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > Dzisiaj często
    > najlepsze teksty powstają pół-amatorsko, w serwisach in-
    > ternetowych nie ograniczonych cyklem wydawniczym i obję-
    > tością. A w Polsce takich serwisów jest ledwie kilka.

    Polecisz te serwisy? Z checia tam zagladne

    --
    Mark

  • 27. Data: 2009-08-04 11:43:45
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marynarz pisze:
    > Zapytaj czy mają jeszcze "Bajtek" ?? Pamięta to ktoś jeszcze. Dzisiaj chyba
    > nie ma sensu kupowac gazet, wszystko jest na necie - chociażby
    > www.benchark.pl i jest takich masa strony chipa entera itp.

    No więc właśnie. W zasadzie to czekałem aż ktoś wyciągnie Bajtka;) Już
    nawet żal pisać.... szkoda, że na rynku nie ma już miejsca na takie
    czasopisma:(
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 28. Data: 2009-08-04 12:17:49
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > No więc właśnie. W zasadzie to czekałem aż ktoś wyciągnie Bajtka;) Już
    > nawet żal pisać.... szkoda, że na rynku nie ma już miejsca na takie
    > czasopisma:(

    Czasopismo muszą utrzymać jego czytelnicy. Wspólnie z reklamodawcami. To od
    nich zależy co się będzie ukazywać na rynku.

  • 29. Data: 2009-08-14 11:01:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    MC pisze:
    > Czasopismo muszą utrzymać jego czytelnicy. Wspólnie z reklamodawcami. To
    > od nich zależy co się będzie ukazywać na rynku.

    I dlatego smutne jest, że nie ma na rynku miejsca na ambitne
    czasopismo, opisujące kwestie teoretyczne, algorytmikę, przed-
    stawiające porównania nie tylko pod kątem 'co kupić', ale 'jak
    używać'.

    PS. Akurat "Bajtek" jest średnim przykładem, bo jego poziom
    w pewnym zakresie tylko wychodził poza gry i zabawę (ale
    przynajmniej *wychodził*). "Komputer" i "Mikroklan" to
    lepsze przykłady wartościowych czasopism komputerowych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 30. Data: 2009-08-14 11:34:55
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mark pisze:
    > Polecisz te serwisy? Z checia tam zagladne

    Raczej nic nie polecę, bo o tych polskich serwisach pisałem
    tylko, że *są*, ale jakości nie znam, bo nie odwiedzam nic
    poza tym, co podałem w poście obok (no, TwojePC czasem od-
    wiedzam).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |