  • 31. Data: 2009-08-19 13:52:04
    Temat: Re: [OT] jakie czasopismo?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 09:42:38 +0100, usenet napisał(a):

    > next czy jakos tak

    Niestety:

    http://mediamikser.pl/article/63559/bauer-zamyka-nex

    +++ R.I.P. +++

  • 32. Data: 2009-08-19 21:30:03
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    jureq pisze:

    > http://mediamikser.pl/article/63559/bauer-zamyka-nex
    >
    > +++ R.I.P. +++

    Że jak? Przecież niedawno gazeta się pojawiła... :( To chyba potwierdza
    wiele opinii, że epoka takich gazet to już przeszłość, w dobie
    internetu. Ale ja i tak lubię co miesiąc kupić nowy numer i w unoszącej
    się woni farby drukarskiej poczytać sobie po ludzku, chyba z sentymentu.

    BTW.
    To niby jest ciekawe:
    "Jak przekazał Michał Helman, dyrektor wydawniczy m.in. tytułów
    komputerowych, wydawnictwo zdecydowało się na użycie znanej już na rynku
    wydawniczym nazwy "Enter", która jest odpowiednia dla tego magazynu.
    Jednak jak podkreśla, jego formuła jest zupełnie inna niż wydawanego
    wcześniej pisma "Enter". Według wydawnictwa nowy miesięcznik to jedno z
    pierwszych w Polsce ,,pism społecznościowych", których treść tworzą
    czytelnicy. Autor każdej rekomendacji opublikowanej w miesięczniku
    otrzyma 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą
    rekomendację, umieszczane zostanie na okładce."

    Hmm, może jeden egzemplarz kupię, a pewnie i to nawet nie. Bez sensu,
    IMO na taki format nie ma miejsca na rynku tym bardziej..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 33. Data: 2009-08-20 00:01:53
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale ja i tak lubię co miesiąc kupić nowy numer i w unoszącej się woni
    > farby drukarskiej poczytać sobie po ludzku, chyba z sentymentu.

    Next marniał w oczach. Zachwyty nad nim mogły dotyczyć początku, ale im
    później tym było gorzej. Przestali się znać na tym co pisali.

> [...]
    > czytelnicy. Autor każdej rekomendacji opublikowanej w miesięczniku otrzyma
    > 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację,

    Nie widzę w tym nic ciekawego. Bzdurnych recenzji jest pełno w internecie.
    Odpiszesz, ze redaktorzy będą wybierać te lepsze? A na jakiej podstawie
    można to zrobić bez wykonania testu? Ten pomysł się kupy nie trzyma.
    Zresztą Chip próbował zorganizować testowania przez czytelników. Nic z tego
    nie wyszło. Mają krótką pamięć.

  • 34. Data: 2009-08-20 00:03:45
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Kiedyś czytałem Chip'a, chciałbym poczytać czasem coś ciekawego, nowego.

    O apostrofach poczytaj. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 35. Data: 2009-08-29 08:02:57
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr M pisze:
    > Że jak? Przecież niedawno gazeta się pojawiła... :( To chyba potwierdza
    > wiele opinii, że epoka takich gazet to już przeszłość, w dobie

    Nie. To potwierdza, że rynek zbytu dla czasopism o wyższych
    aspiracjach jest *zbyt wąski*. Żeby wysnuć szersze wnioski
    trzeba by przeanalizować dokładniej dane o sprzedaży kolej-
    nych numerów, bo pierwsze wydania kupują też osoby o niższym
    poziomie wiedzy, potem się zniechęcając i porzucając tytuł;
    dopiero potem wchodzi efekt użytkowników "wyższego poziomu",
    zniechęcających się do pogarszającego się poziomu pisma.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |