  • 11. Data: 2009-07-31 19:17:42
    Temat: Re: [OT] jakie czasopismo?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    MC pisze:

    > A czytasz któreś?

    CHIP regularnie, czasem Next i PC-World Komputer.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-08-01 09:52:04
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > To niestety głównie w Internecie i głównie po angielsku.

    co w tym temacie polecasz?

    grafi

  • 13. Data: 2009-08-01 11:08:46
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    grafi pisze:
    > co w tym temacie polecasz?

    Przede wszystkim ArsTechnica i AnandTech.

    Dodatkowo:

    - http://www.hardocp.com/
    - http://duartes.org/gustavo/blog/
    - http://www.neowin.net/
    - http://lwn.net/
    - http://blogs.msdn.com/oldnewthing/
    - http://www.osnews.com/

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-08-01 14:23:34
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    BQB pisze:
    > Kiedyś czytałem Chip'a, chciałbym poczytać czasem coś ciekawego, nowego.
    > Jednocześnie interesują mnie dołączane programy do tych czasopism -
    > pełne wersje, jakie czasopismo byście polecili?

    Co jakiś czas pojawia się tu ktoś z takim problemem jak Ty i najczęściej
    dostaje takie odpowiedzi, jakie Ty dostałeś poniżej. Rynek czasopism
    komputerowych tak naprawdę zdycha i nie wiem czy jest śmierć do końca
    naturalna. Oczywiście internet nie ułatwia bytu czasopismom papierowym,
    ale bez przesady. Skoro w kioskach leży tyle szmatławców, to mogłoby się
    teoretycznie pojawić coś dla zaawansowanych użytkowników.

    Do przejrzenia nadaje się Next, pozostałe pisma naprawdę straszą
    błędami, niechlujstwem piszących. Nawet Next nie jest warty, żeby
    kupować go co miesiąc, ani już tym bardziej zamawiać prenumeratę. Takie
    czasy drogi panie ;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 15. Data: 2009-08-01 14:28:25
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Radosław Sokół pisze:
    > W dzisiejszych czasach to byłoby - szczerze mówiąc - na-
    > prawdę dziwne.

    Też mieszkam w wielkim mieście, to mogę tak powiedzieć i udawać, że
    problemu nie ma. Ale jest. Wyobraź sobie wiochę, gdzie jest telefon, ale
    nie ma Neostrady ( PCM na linii sprawę załatwia) Kablówki też nie
    uwidzisz. A bezprzewodowy internet to zaledwie GPRS, albo i to nie. No i
    co ma zrobić taki młody zapaleniec-informatyk-entuzjasta, któremu
    przyszło żyć w takim miejscu. Pytanie retoryczne, więc na końcu brak
    znaku zapytania;) W naszym dziwnym kraju internet to nadal nie jest
    standard, to luksus.

  • 16. Data: 2009-08-01 16:15:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sat, 01 Aug 2009 16:23:34 +0200, Tomaszek <t...@j...pl>
    wrote:

> [...]
    >błędami, niechlujstwem piszących. Nawet Next nie jest warty, żeby
    >kupować go co miesiąc, ani już tym bardziej zamawiać prenumeratę. Takie

    Next wszedl w pewna nisze ale niesty upodabnia sie ostatnio do Chipa i
    PCWK. Plus jest taki ze zrezygnowali z CD/DVD co zmniejszylo im cene
    do poziomu Komputer Swiat i okolice a poziom jednak pozostal.

    Ja specyficznie z polskich gazetek czytuje dosc regularnie Linux Plus,
    Linux Magazne i NetWorlda. Ale szczerze pwoeim ze to raczej w podrozy
    dla zabicia czasu a nie jako glowen zrodlo informacji.

    Zdrowko

  • 17. Data: 2009-08-01 23:17:46
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim ArsTechnica i AnandTech.

    Trafiają się rodzynki, ale sporo tekstów jest na niskim poziomie.

  • 18. Data: 2009-08-02 00:17:32
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    MC pisze:

    > Trafiają się rodzynki, ale sporo tekstów jest na niskim poziomie.

    Dopisze że chodzi o net.

    Ok. A gdyby tak nie z merytorycznego punku widzenia? Przecież to jasne
    że w necie jest info do obrzygania.

    Takie tutaj gadki szmatki.
    Jak nie ma netu, to (nie wiem) stoi się w sklepie i czyta wszystkie
    gazety IT. I po co tu filozofia?

    A sedno jest w tym, że jest coś takiego, że kupuje się co miesiąc
    czasopismo. I to nie ważne czy kosztuje przykładowo 6.99 czy 11.99. Nie
    ważne czy ma płytę czy nie. Po prostu się kupuje co miesiąc. To jest
    wartość.

    Wątkotwórca wspomniał o płytach z pełnymi programami dołączonych do
    gazety. Otóż w większości przyypadków te same programy można nabyć
    również w sieci i też w pełnych wersjach. Tylko poszukać.

    I w ogóle.
    Mędrcy, tylko nie piszcie więcej, że w jakiejś wiosce, etc nie ma neta.
    Kogo w tym wątku to obchodzi? Było zagadnienie o czasopisma a nie dostęp
    do internetu.
    Zadziwia mnie rozumowanie niektórych ludzi

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 19. Data: 2009-08-02 15:49:56
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > wersje, jakie czasopismo byście polecili?
    >
    > --
    > bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co pl

    Zapytaj czy mają jeszcze "Bajtek" ?? Pamięta to ktoś jeszcze. Dzisiaj chyba
    nie ma sensu kupowac gazet, wszystko jest na necie - chociażby
    www.benchark.pl i jest takich masa strony chipa entera itp.

  • 20. Data: 2009-08-02 16:33:14
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Marynarz pisze:

    > Zapytaj czy mają jeszcze "Bajtek" ?? Pamięta to ktoś jeszcze.

    Baardzo stare czasopisma
    http://katalog.erd2.webd.pl/index.html