  • Data: 2009-05-01 17:24:01
    Temat: Re: [OT] Zuzycie energii a proekologiczne nawolywania
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Łukasik pisze:

    > Te reklamówki są na bazie skrobi kukurydzianej z tego co pamiętam.

    Nie, to jest ten sam polietylenowy granulat co przy zwykłych
    reklamówkach, a spoiwem jest skrobia.

    > No i się szybko rozkładają. To jest dobre.

    Gówno prawda, po prostu rozpadają się na granulat. Ciekawe z czego
    łatwiej oczyścić las - stosu normalnych reklamówek, czy rozsypanego
    granulatu. Jeszcze ciekawiej będzie jak taka reklamówka trafi do wody.

    > Nie podoba mi się jak w rzekach, przy drogach, w lasach leżą reklamówki

    Tylko że takie reklamówki można łatwiej zebrać niż granulat.

    > Ale czemu za to płacić?
    > To wiedzą tylko "panowie z góry"...

    Przecież to proste. Pomnóż te miliony sprzedawanych reklamówek przez 50
    gr. Wystarczy wmówić frajerom, że to w imię ekologii i nikt nie będzie
    protestował.

    http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/869145.html