  • 1. Data: 2010-04-23 13:17:05
    Temat: [OT] Zamienniki atramentow do Canona iP4600
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Jakis czas temu kupilem ww drukarke - oryginalny zestaw atramentow jak
    dla mnie sprawowal sie idealnie, szczegolnie przy wydruku zdjec.
    Ale bylo i sie skonczylo, zdecydowalem sie na bezczipowe zamienniki z
    Allegro. Przelozylem czipy zaladowalem atramenty i po pierwszym wydruku
    musialem sprawdzic czy ktoras z dysz nie zapchala sie.
    Jednak z dyszami wszystko jest w porzadku. Na wydrukach zdjec kolory sa
    blade, szczegolnie niebieski na niebie. Czy macie sprawdzone zrodlo
    zamiennikow do tego modelu?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-23 13:41:59
    Temat: Re: [OT] Zamienniki atramentow do Canona iP4600
    Od: "andrzej dulek" <x...@g...com>

    Ja uzywam te:
    Tusz do Canon IP3600 IP4600 MP540 PGI-520 CLI-521 (numer 995859141)
    "allegro"
    jestem bardzo zadowolony, 6 komplet kolorów.

  • 3. Data: 2010-04-23 13:55:31
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/23/2010 3:17 PM, raviz pisze:

> [...]
    > ... Na wydrukach zdjec kolory sa
    > blade, szczegolnie niebieski na niebie. Czy macie sprawdzone zrodlo

    Pewnie wiesz co robisz więc nie będę Ci tłumaczył dlaczego do drukarek z
    głowicami wbudowanymi w drukarkę nie należy używać zamienników.

    Jeśli zaś chodzi o same meritum sprawy, czyli jakość wydruków na
    zamiennikach to nie spodziewaj się cudów, drukarka jest "oprofilowana"
    na tusze Epsona i żadne inne tusze nie dadzą dokładnie takiego samego
    efektu, nawet gdybyś oprofilował drukarkę dla zamienników, co zresztą
    pewnie będzie droższe niż kupowanie oryginałów.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 4. Data: 2010-04-23 15:43:55
    Od: "andrzej dulek" <x...@g...com>

> [...]
    > nawet gdybyś oprofilował drukarkę dla zamienników, co zresztą pewnie
    > będzie droższe niż kupowanie oryginałów.

    Polityka producentów drukarek jest podobna do polityki sprzedaży
    narkotyków - pierwsza działka za darmo. Nic nie tłumaczy tak wysokich cen
    tuszy, ja już z powodu różnicy cen jestem do przodu. Jeśli nawet drukarka
    odmówi współpracy to kupię drugą, kolega na IP4500 zużył ok 30 kompletów
    zamienników zanim padła głowica a tam pojemność tuszy była dużo większa.
    Tusze , które wymieniłem :
    http://www.allegro.pl/item995859141_tusz_do_canon_ip
    3600_ip4600_mp540_pgi_520_cli_521.html
    są doskonałej jakości, nie jest to reklama sprzedawcy "ADKO" inni też je
    mają możesz kupić u innego sprzedawcy.

  • 5. Data: 2010-04-23 17:01:02
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/23/2010 5:43 PM, andrzej dulek pisze:

    > Polityka producentów drukarek jest ...

    Jeśli uzyskasz tą samą _jakość_ wydruku to nie ma problemu. Bo
    wątkotwórcy nie chodzi o to żeby "jakoś" wydrukować tylko żeby
    wydrukować podobnie jak z oryginałów.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 6. Data: 2010-04-23 17:08:51
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-04-23 15:17, raviz pisze:

    > Czy macie sprawdzone zrodlo zamiennikow do tego modelu?

    do Epsona dwa razy zamawiałem tusz "luzem" w butelkach na
    www.inksupply.com i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Do Twojego modelu też mają.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2010-04-24 17:19:36
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Michał Baszyński pisze:

    > do Epsona dwa razy zamawiałem tusz "luzem" w butelkach na
    > www.inksupply.com i jestem z niego bardzo zadowolony.
    > Do Twojego modelu też mają.

    A mógłby Kolega podać jakie są koszty dostawy i średni czas oczekiwania
    na przesyłkę do PL ?

    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 8. Data: 2010-04-24 21:41:51
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-04-24 19:19, Karas pisze:

    > A mógłby Kolega podać jakie są koszty dostawy i średni czas oczekiwania
    > na przesyłkę do PL ?

    koszty dostawy zależą od tego czym wysyłają i jak duża jest to przesyłka
    (ile, jakich atramentów, w jakich opakowaniach i jakim przewoźnikiem -
    polecam zwykła pocztą, nie kurierem - mniej problemów przy odprawie celnej).
    Możesz to sprawdzić podczas próby zrobienia zakupów - koszty masz podane
    jeszcze przed zapłaceniem. No i trzeba się liczyć z decyzją Urzędu
    Celnego, czy oclą i owatują czy nie - zależy to od wartości przesyłki.
    Mi nie oclili, ale trochę się musiałem natłumaczyć, czym jest "8
    buteleczek z kolorową cieczą", pomimo tego, że w dokumentach
    przewozowych było napisane czarno na białym co to jest. Ogólnie warto
    wcześniej przeczytać to: http://tnij.org/gmw8 , a zwłaszcza drugie
    zdanie drugiego akapitu.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2010-04-25 02:21:57
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Michał Baszyński pisze:

> [...]
    > (ile, jakich atramentów, w jakich opakowaniach i jakim przewoźnikiem -
    > polecam zwykła pocztą, nie kurierem - mniej problemów przy odprawie
    DZięki ! zadziałało, zamówiłem
    CZy kolega może ma doświadczenia z ich atramentami do Epsona Claria?
    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 10. Data: 2010-04-25 10:02:34
    Od: raviz <r...@v...pl>