  • 1. Data: 2010-04-23 05:57:58
    Temat: Nowe bezpłatne czasopismo o podróżach i fotografii
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    Witam,

    Pojawiło się nowe bezpłatne czasopismo o tematyce podróżniczej i
    fotograficznej więcej informacji tutaj:
    http://www.fotogea.com/?page_id=692

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-04-23 06:08:05
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Marek Waskiel wrote:
    > Pojawiło się nowe bezpłatne czasopismo o tematyce podróżniczej i
    > fotograficznej więcej informacji tutaj:
    > http://www.fotogea.com/?page_id=692

    Pobrałem. Wstępnie fajne - jest na czym oko zawiesić. Poczytam i
    pooglądam w pociągu zamiast jakiegoś papierowego czytadła...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 3. Data: 2010-04-23 08:13:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 23.04.2010 Ktotek (K.P.) <k...@o...pl> napisał/a:

    > Pobrałem. Wstępnie fajne - jest na czym oko zawiesić. Poczytam i
    > pooglądam w pociągu zamiast jakiegoś papierowego czytadła...

    Co miesiąc otrzymasz link do pdf-a a co dzień 5 spamów :)
    to ja przepraszam. Dziś _Za email_ != bezpłatnie, to są wymierne
    pieniądze. Ale jako postmaster mam sporo falszywej waluty :)

    Jak już koniecznie chcecie personalizować, to dajcie mi osobisty
    link do rss i tam mi wystawcie link do pdf, jak mi się znudzi to
    wiem że się wypiszę, tu nie wiem, nie mam pewności.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-05-05 21:05:13
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 10:13, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

> [...]
    > Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
    > coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    >                Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

    Coż mam nadzieję, że pobrałeś i wiesz już, że nie wysyłamy spamu...
    nie każdego trzeba oceniać swoją miarą... my nie używamy fałszywej
    waluty. A jesli nie pobrałeś to zapraszam na stronę

  • 5. Data: 2010-05-05 22:08:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.05.2010 Marek Waskiel <m...@g...com> napisał/a:

    > Coż mam nadzieję, że pobrałeś i wiesz już, że nie wysyłamy spamu...

    Nie pobrałem.

    > nie każdego trzeba oceniać swoją miarą... my nie używamy fałszywej
    > waluty.

    :) to ja jako postmaster mam fałszywą walutę :)

    > A jesli nie pobrałeś to zapraszam na stronę http://www.fotogea.com/?page_id=692
    > Pozdrawiam Marek

    Również pozdrawiam i bez obrazy, nie mierzę nikogo tą samą miarą, po prostu
    dziś "daj email" nie oznacza za darmo, tylko o to mi chodziło.
    Taki email to dla redakcji odbiorca, a dla reklamodawcy mailingu czy
    strony w gazetce pdf złotówka albo i dwie itd. Na dobrą sprawę za darmo
    byłoby gdybym dostał od redakcji np 5zł co miesiąc za to że dostanę
    tego pdf-a :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-05-06 08:00:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 5 May 2010 14:05:13 -0700 (PDT), Marek Waskiel napisał(a):

    > Coż mam nadzieję, że pobrałeś i wiesz już, że nie wysyłamy spamu...

    Wszyscy tak mówią. Z czystej ciekawości skoro nie wysyłacie spamu to po co
    wam mail, nie lepiej po prostu wystawić pdfa do pobrania?

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-05-06 09:45:22
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/5/2010 11:05 PM, Marek Waskiel pisze:

    > Coż mam nadzieję, że pobrałeś i wiesz już, że nie wysyłamy spamu...

    Nie należy się zarzekać. W waszej "Polityce Prywatności" jest punkt
    "Niezapowiedziane Wiadomości" i choć deklarujecie tam umiar oraz
    rozsądek to jednak zapisanie się na waszą listę mailingową jest
    wyrażeniem zgody na otrzymywanie maili nie tylko od was ale i od waszych
    klientów.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt