  • Data: 2009-10-04 20:45:10
    Temat: Re: [OT] Wejscie video-in ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    A, rozumiem, czyli dorwać jakąś starą np. zepsutą kamerę?
    W tamtych czasach "monopol" w popeweksowskim PRL-bis miał Panasonic na duże kasety
    VHS ;-))

    -----

    > Nie wiem jak jest po podaniu sygnalu na video-in kamery - jak dotad mialem do
    czynienia jedynie z wizjerami odlaczonymi od kamery
    (tak, mowie o tym podluznym, odchylanym elemencie umieszczonym na kamerach sprzed 1-2
    dekad).
    > Po ich rozebraniu zazwyczaj nie ma najmniejszego problemu z okresleniem gdzie jest
    zasilanie, a gdzie wejscie sygnalu.