  • Data: 2012-04-26 00:13:31
    Temat: Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta
    Od: DooMiniK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/04/2012 21:22, R.e.m.e.K wrote:

    > Jest duzo wolniejsza niz dostep do HDD, to chyba nikogo nie dziwi?
    > A potrzebuje duzej wydajnosci i stad pytanie.
    > Co mam poradzic, ze chce miec lepiej niz gorzej? :)

    Co oznacza dużo wolniniejsza? Ogólnie to zadajesz pytanie (prosząc
    o dość specyficzną rzecz) a nie chce Ci się podać:
    - wersji systemów operacyjnych gościa/hosta
    - co oznacza dużo wolniejsza
    - jaki masz podsystem dyskowy, gdzie są umieszczone wirtualne maszyny.
    - konfiguracja (NATowane / gość/host na jednej fizycznej maszynie?)
    - czy wymieniesz małe pliki (dużo), czy pojedyczne?

    Zacznij może od podstaw:
    http://kb.vmware.com/selfservice/microsites/search.d
    o?language=en_US&cmd=displayKC&externalId=1006619

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel