  • Data: 2012-04-26 18:10:03
    Temat: Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 16:09:42 +0200, Q napisał(a):

    > Wlasnie, ze dziwi- przynajmniej mnie.
    > Masz dysk z dostepem w ns i z transferem w GB/s?

    Problem imho dotyczy tylko czasu dostepu, transferu raczej nie (przy
    kopiowaniu duzych plikow mam okolo 40MB/s).
    A odczyt setek malych plikow jest bardzo wrazliwy na niski czas dostepu, co
    jest oczywiste.

    btw czym moge pomierzyc czas dostepu na dysku sieciowym? Wszystkie narzedzia
    jakie sprawdzilem mierza czas dyskow fizycznych.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K