  • 11. Data: 2012-09-06 14:24:35
    Temat: Re: (OT) Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    4CX250 wrote:
    (ciap)

    > Nie wiem o co ci chodzi. Według informacji jakei kiedyś otrzymałem
    > produkt jest produkowany w Polsce. Firmware pisali polscy
    > programiści. Tylko logo jest dość znanej kiedyś japońskiej firmy
    > która z czasem podupadła.
    No popatrz, teraz wiem już coś konkretnego :-)
    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 12. Data: 2012-09-06 14:26:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 11:48:01 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest to całkowicie polski produkt, ale z logo AKAI na które mają licencję
    > czy cuś.
    >
    > Marek

    Daewoo też był kiedyś polskiej produkcji...

  • 13. Data: 2012-09-06 14:44:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Daewoo też był kiedyś polskiej produkcji...

    Ale go nie zaprojektowali Polacy i programu nie pisali Polacy.

    Marek

  • 14. Data: 2012-09-06 18:16:04
    Temat: Re: Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > A jak chcesz dwie głowice to kup drugi tuner, będzie taniej.
    > Polecam AKAI polskiej produkcji firmy Telecolor. Mam taki jako tuner do
    > nagrywania obok TV który ma co prawda funkcję nagrywania ale plazma
    Możesz dać jakiegoś linka? Producent http://www.telecolor.pl/ nie chwali się
    takim wyrobem.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 15. Data: 2012-09-06 19:47:40
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    No i sprawa się rypła. Rzeczywiście nie ma i z ciekawości zadzwoniłem do
    Telecolor. Wyjaśniono mi że niestety ale zaprzestali produkcji gdyż rynek
    zalewają chińskie, tańsze produkty, których producenci nie płacą wielu
    licencji a polskiego producenta w tym czasie gnoi się wszelakimi kontrolami.
    Pozostaje więc jedynie szukać po sklepach resztek magazynowych.

    Marek

  • 16. Data: 2012-09-08 02:40:18
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 6 Sep 2012 13:55:10 +0200, "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    wrote:

> [...]
    >jest produkowany w Polsce. Firmware pisali polscy programiści. Tylko logo
    >jest dość znanej kiedyś japońskiej firmy która z czasem podupadła.

    no tak, ca 25 lat temu kupilem ojcu magnetowid tej firmy i do dzis
    dziala - Made in Japan

    Takich rzeczy juz sie nie robi!

    --
    ThinkXtra