  • 31. Data: 2011-09-05 15:59:16
    Temat: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    04 Sep 2011 08:17:49 GMT, w <4e63342d$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@x...abc> napisał(-a):

    > Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.

    Absolutnie to nie jest powiązane ze sobą.

  • 32. Data: 2011-09-05 18:41:25
    Temat: Re: [OT] Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-04 23:00, Cavallino wrote:
    > jakbyś
    > tego jeszcze nie zrozumiał.

    Zauważam niespełniona duszę nauczyciela. Szkoda tylko że nie potrafisz
    się powstrzymać przed takimi tekstami.

  • 33. Data: 2011-09-05 20:08:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zauważam niespełniona duszę nauczyciela. Szkoda tylko że nie potrafisz się
    > powstrzymać przed takimi tekstami.

    Jakbyś gdzieś dał znać, że już jednak zrozumiałeś o co biega, to na pewno
    byłoby mi łatwiej.

  • 34. Data: 2011-09-06 00:18:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 20:40:31 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Czy autor chce
    > zarobić czy naprawić? Bo jak naprawić to niech z problemami kasy buja
    > się naprawiający warsztat, tylko na łapska trzeba patrzeć.

    Warsztat nie buja się z problemami kasy. Warsztat wysyła kosztorys do
    likwidatora i ten albo go zatwierdza albo nie. W tym drugim przypadku
    warsztat informuje klienta, że niestety ale oni go nie naprawią bo
    likwidator nie zgadza się z wyceną.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 35. Data: 2011-09-06 00:43:53
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 09:03:32 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A jeśli nie chce naprawić, bo nie ma takiego obowiązku, za to chce dostać
    > odszkodowanie w należnej wysokości, to gdzie ma iść Twoim zdaniem?

    Przeczytać archiwum grupy i napisać odwołanie, bo raz na miesiąc lub dwa
    pojawia się podobne pytanie.

    > Pisz odwołanie, jak będą fikać, to bierz prawnika i idź do sądu.

    Do ugrania ma około 1900 zł. I teraz pytanie:
    - czy będzie naprawiać (jeżeli nie wtedy mamy kwotę 1900 zł, w pozostałych
    przypadkach Józio robi za 1000 zł więc zostaje 900zł),
    - ile weźmie prawnik,
    - ile uzna sąd,
    - jak ważny jest dla niego czas, a raczej urlop który poświęci na
    konsultacje z prawnikiem,
    - czym będzie jeździł (chociaż w tym przypadku samochód chyba nadaje się do
    jazdy) .

    I teraz niech TYLKO zainteresowany odpowie czy chce mieć zrobiony samochód
    w ASO i wypożyczyć sobie zastępczy na koszt ubezpieczyciela, czy ganiać po
    prawnikach, sądach.

    Mój przypadek.
    Szkodę wycenili na 1400zł.
    ASO wystawiło fakturę na 6000zł a wypożyczalnia (samochód zastępczy) na
    2000 zł. Bez prawnika, bez sądów, jeden dzień musiałem wziąś urlop żeby
    wypożyczyć samochód zastepczy i podpisać oświadczenia o pełnomocnitwie dla
    ASO.

  • 36. Data: 2011-09-06 10:24:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 04 Sep 2011 08:26:52 GMT, to napisał(a):

    > begin Cavallino

    > Jeśli coś jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych,
    > oryginalnych częściach w ASO. To ma być naprawienie szkody, a nie
    > robienie prezentów czy okazja do zarobku.

    Czyli jak np. robije mi ktoś lampę to mam szukać używanej na szrotach ?
    Niestety, ale większość zamienników lamp wykonana jest tragicznie.
    Zaczynając od uszczelek a na mocowaniach żarówkek kończąc. Nie wspominając
    o problemach przy współpracy z silniczkami do regulacji świateł.

  • 37. Data: 2011-09-06 10:30:57
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 10:24:54 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Czyli jak np. robije mi ktoś lampę to mam szukać używanej na szrotach ?

    Miało być "rozbije".

  • 38. Data: 2011-10-23 23:31:46
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypożyczyć samochód zastepczy i podpisać oświadczenia o pełnomocnitwie dla

    a nie bylo kaluzuli ze jesli ASO nie uzyska od ubezpieczyciela to reszte
    pokrywa wlasciciel?