    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] System kontroli wersji.
    Date: Mon, 4 Oct 2010 17:13:33 +0000 (UTC)

    On 2010-10-04, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > To dziwne, bo SVN w ogólności jast całkiem wygodny. Zaryzykuje że o rząd
    > wielkości od gita którego chyba promujesz. Tylko że git to jest inna
    > filozofia która jest zbędna kiedy ma się centralny serwer.

    System kontroli wersji w ogólności też jest zbędny. Tylko disconnected
    operations jakoś się dość często przydają, podobnie jak łatwość obsługi
    wielu branchy, wystawianie repozytorium po gołym HTTP, naprawialność
    repozytorium młotkiem i parę innych rzeczy, których brakuje
    w Subversion.

    > Najzabawniejsze jest to ze SVN w dużych projektach (ale skoncentrowanych
    > developerach) sprawdza sie na tyle że developerzy nie snią po nocach o
    > migracji do innych wynalazków. Może po prostu jest wystarczający.

    I dlatego linuksowy kernel jest na gicie. Dlatego X.Org jest na gicie,
    mimo że był na SVN, zdaje się. Dlatego Mozilla i OpenOffice.org używają
    Mercuriala. Bo SVN jest, hmm... wystarczający?

    > resztą sam pracowałem na paru projektach w SVN i zapewniam, że nie byly
    > to aplikacje hello world. I wiesz, daje radę. Tak po prostu. Branche
    > dzialają, mergowanie działa.

    Kulawo bo kulawo, ale działa. Tylko że właśnie kulawo.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot