  • Data: 2015-11-21 23:53:09
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-21 22:57, AK wrote:
    > wyboru (ja to nazywam zwyczajnie skrajna glupota polityczna) formacji PO
    > i to na 8 lat.

    Znowu zalew gówna.

    > Powiedzialem wyraznie. Za palanta i chama uwazam kazdego kto
    > "dworuje sobie" z czejegos wieku || zdrowia || bezrobocia:

    I znowu puste frazesy, brak dowodów. Nikt nigdzie nie smiał się z żadnej
    z 3 rzeczy ktore wymieniasz. To urojenia w Twojej głowie. Nie dziwie się
    skoro masz pretensje do *wszystkich* to dodatkowe pretensje
    internetowego trola do innego internetowego trola wydają się być oczywiste.

    > Przestaj stulac te bzdury. W rankingach pracuj.pl, infopraca.pl itp itd
    > takich ktore analizuja doswiadczenie CVke i sla potem "raport szans"
    > nigdy nie byla przekroczona kwota ~6tys brutto.

    Zaiste, miejsca te są właściwymi do szukania przez doświadczonego
    programistę. Trzeba było jeszcze sprawdzić w lokalnym urzedzie pracy
    oraz na słupie na rynku.

    Nikt nie ogłasza się oficjalnie z takimi stanowiskami do gównianych
    serwisow w necie bo dostali by zalew przygłupów od PHP. To jest
    rekrutacja szeptana i z polecen. Czasem da się wcisnąć wysyłając CV
    wprost do firmy.

    > No i te twoje "grzeczne" slowa: "wyplakales", "w puszczy" itp
    > Co Ty wiesz o "puszczy" umazany w wąglu Hanysie ? :)

    Hanysie? To coś nowego. Z zalewu pomyj politycznych mamy teraz zalew
    pomyj patriotyczno-lokalno-gównianych. "Troche kultury, k..wa!" jak
    mawiał mój nauczyciel prac ręcznych.