    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Date: Sat, 21 Nov 2015 22:16:40 +0100
    <n2kae1$tp8$1@node2.news.atman.pl>
    <1enem9b9eg9ey$.szra1938tkum$.dlg@40tude.net>
    <n2l353$b2d$1@node1.news.atman.pl>
    <1wylal6qqqgnu$.1ada5dbt3x47r.dlg@40tude.net>
    <n2mf1i$mal$1@node1.news.atman.pl>
    <56507253$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2pt65$4a1$1@node1.news.atman.pl> <n2ptgu$9g0$1@node2.news.atman.pl>
    <n2pv7f$6gv$1@node1.news.atman.pl> <n2qaob$i6o$1@node1.news.atman.pl>
    <n2qlm3$t9k$1@node1.news.atman.pl>

    On 2015-11-21 21:54, AK wrote:
    > Cos na bakier u ciebie calkiem z logika (nawet jak na C++sowca:).
    > C# jest g.. warte w kontekscie ogolnym poniewaz nie siega.. niszy ?

    Tak. C# nie jest odpowiedzą na C++ ponieważ nie sięga do wszystkich
    niszy jakie zajął C++. Nie mozna więc *uogólnić* że C# to lepszy C++ i
    zakładać że w każdym miejscu da się go zastapić. De facto da się go
    zastapić tylko tam, gdzie da się go zastapić byle czym jak Java albo
    Python. Czyli zakładamy teze że każdy gówniany program da się napisać w
    kazdym gównianym języku. Wliczając to C#. Niestety ciekawe rzeczy dzieją
    się w niegównianych programach.

    > Jeszcze _twojej_ niszy (czyli napewno nie ogolnej).

    Nie ma czegoś takiego jak ogólna nisza. Słowo ogólne pojawia się tutaj w
    innym kontekście.

    > Bez wzgledu na twoje chciejstwa w .NETcie pisze dzis pol swiata

    Nie. Napewno nie pół. Języki dotnetowe szacuje się na 5% całości
    programowania. Oczywiście zadna statystyka nie jest sensowna w tym
    przypadku, ale idę o zakład że moje tiobe jest lepsze niz twoje "pół i h..".

    > i ciagle obejmuje on nowe dziedziny - kiedys zastrzezone wylacznie
    > dla Fortranu, pozniej C++ (np systemy GIS , CAD/CAM/CAE).

    Nie obejmuje ciągle. Objeło i się trzyma. Albo raczej puszcza, .NET
    powolutku spada w udziale ogólnym. Nie spełnilo obietnic, z resztą
    niektórzy twierdzą że częsciowe uwolnienie .NET do Public Domain miało
    desperacko zahamować ten proces. Wygląda na to że w MS wyszlo jak zawsze
    bo mimo PD dalej spada. Że jest w CAD? W CAD jest też lisp. Coś to może
    oznacza? Że obejmuje już pół świata? Lisp attack?

    > To ty jestesz w niszy, ktora sie juz wlasciwie ekspresowo zamyka.

    Masz jakieś badania na popracie tezy że C/C++ się zamyka? Ja widze że
    stoi tam gdzie stało. I postoi jeszcze. Martw się lepiej o to żeby MS
    nastepna szajba nie odbiła z .NET.

    > No coz.. Sam znak ++ symbolizuje stan umyslu jego wyznawcow,

    Ile uplyneło od momentu mojego proroctwa że zaraz po sąsiedzku znajdę
    następne wiadro pomyj mimo obietnicy nie gadania?

    > (bardziej otwartym na wiedze/swiat informatyczny) te oczy otwierac :)

    I dlatego fałszujesz statystykę przez "pół świata". Twoje pół swiata to
    koło 5% z czego 80% to programy do robienia faktur. Tym razem moje 80%
    wyssalem z palca żeby bylo Ci raźniej przy fałszowaniu rzeczywistości.