  • 11. Data: 2010-04-13 12:03:08
    Temat: Re: Poszukiwania karty wi-fi
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Model PSAA2E-04Z03MPL nie posiada WLAN.

    Co wiecej - nie posiada wlutowanego slotu minipci nawet.
    (chyba ze jest drugie - pod klawiatura na przyklad)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2010-04-13 13:30:37
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Co wiecej - nie posiada wlutowanego slotu minipci nawet.
    > (chyba ze jest drugie - pod klawiatura na przyklad)

    Dziękuję to już nie walcze softwarowo tylko zaczynam sprzętowo.
    Lepszym rozwiązaniem (stabilniejszym, solidniejszym) jest karta wi-fi na USB
    czy na tym PC czy CardBus czy jak sie to tam nazywa?

  • 13. Data: 2010-04-13 13:49:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Dziękuję to już nie walcze softwarowo tylko zaczynam sprzętowo.
    > Lepszym rozwiązaniem (stabilniejszym, solidniejszym) jest karta wi-fi na USB
    > czy na tym PC czy CardBus czy jak sie to tam nazywa?

    Nie mo aż takiej różnicy. Na USB wystaje bardziej. Radziłbym szukać na układzie
    atheros.

  • 14. Data: 2010-04-13 19:44:06
    Temat: [OT] Re: Poszukiwania karty wi-fi
    Od: "Cichocki Hubert" <h...@g...com>

    > Użytkownik "sandman" <s...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jest napisane.

    A miodek mówił, że można i tak i tak ;) a Miodek to jest łebski facet ;)

    pozdr
    Cichy

  • 15. Data: 2010-04-13 22:28:24
    Od: Michał Bień <m...@i...pl>

    W dniu 2010-04-13 15:49, qwerty pisze:
    > Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Nie mo aż takiej różnicy. Na USB wystaje bardziej.

    Zdecydowanie najwygodniejsza jest minipci, o ile są konektory do
    wbudowanej anmteny. CPIMCIA/EX-C jednak trochę wystają, a USB to już
    nieporozumienie IMHO jeśli chodzi o karty sieciowe. To jest magistrala
    do myszek, skanerów itp, a nie do sieci.

    > Radziłbym szukać na układzie atheros.

    Tu się zgadzam w 100%. Poza b. dobrą czułością i zasięgiem starsze
    modele mają też bardzo dobre wsparcie pod OSami alternatywnymi - czasem
    się przydaje, a stareńki PRISM II to już jest muzeum.

    /MB

  • 16. Data: 2010-04-14 04:54:43
    Temat: Re: [OT] Re: Poszukiwania karty wi-fi
    Od: morebo <t...@o...pl>

  • 17. Data: 2010-04-15 14:27:36
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 14-04-2010 o 07:54 morebo napisał na pl.comp.pecet:

    > Tak, ostatnio zmieniło się, "pisze" jest od niedawna poprawne :)

    Mam nadzieję, że użytkownicy wybaczą mi, ale nie mogę tego tak zostawić.

    Panowie, albo podajcie źródła, albo nie rozsiewajcie nieprawdziwych
    informacji, bo robicie zamieszanie.
    Słowo "pisze" np gazeta, może co najwyżej być uznane jako potoczne.

    http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=761:
    co-pisze-recepcjonistka&catid=44:porady-jzykowe&Item
    id=58

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=8424
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=10231
    Prof. Jerzy Bralczyk rozmowa z 17 grudnia 2009
    http://czat.onet.pl/1590066,2,2,archiwum_dyskusji.ht
    ml

    <~niewiedzący> Panie profesorze, czy używanie określenia "pisze" w
    kontekście "jest napisane" jest już poprawnym sformułowaniem? Pytam,
    ponieważ "plotki" po świecie krążą, iż zostało to sformułowanie w tej
    formie "uznane za poprawne".

    <prof_Jerzy_Bralczyk> Jeszcze nie.

    Moje pytanie: która z form jest prawidłowa: Tutaj jest napisane, czy Tutaj
    pisze? Serdecznie pozdrawiam.

    Oczywiście Tutaj jest napisane. Ta druga konstrukcja, choć bardzo częsta
    w potocznym języku, wciąż jest błędna.
    ------
    Przytoczę wypowiedź prof. Jana Miodka, który w swoim programie emitowanym
    na
    antenie TVP3, oddział Wrocław, odpowiedział na pytanie zadane przez
    telewidza,
    że obie formy sformułowań jest napisane i pisze są dopuszczalne, ale
    bardziej
    wskazana jest jednak ta druga.

    Niektórzy językoznawcy gotowi są już przyznać status poprawności w języku
    mówionym nie tylko konstrukcji Tutaj pisze, ale także np. formie poszłem.
    Poczekajmy, aż za językoznawcami nadążą słowniki.
    http://wszpwn.com.pl/?page=nowosc&arti_id=3865

    --
    WiesłaW
    Opera Mail