  • 11. Data: 2012-07-28 03:11:04
    Temat: Re: [OT] Re: Nietypowy policjant
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > I co w zwiazku z tym? Rafał ma mieć uzasadnione obawy?

    http://static.goldenline.pl/user_photo/122/user_1829
    8_016e30_huge.jpg
    Hmmm, nie wiem, czy aby padł musiałby dostać w mordę, czy wystarczyłoby,
    że stanę przed nim i uświadomię gnojowi, kogo ma przed sobą, a on sam
    się położy i popłacze.

    --
    anacron

  • 12. Data: 2012-07-28 03:36:38
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 03:11:04 +0200, anacron napisał(a):
> [...]
    > Hmmm, nie wiem, czy aby padł musiałby dostać w mordę, czy wystarczyłoby,
    > że stanę przed nim i uświadomię gnojowi, kogo ma przed sobą, a on sam

    Haha. Zrobi najpierw kupę w majtki. :)

  • 13. Data: 2012-07-28 03:37:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 03:36, Janusz Nowak pisze:
    8_016e30_huge.jpg

    > Haha. Zrobi najpierw kupę w majtki. :)

    Ejj, pokazałem Ci to, nie po to, abyś pisał, a tylko żebyś mógł się pośmiać.

    --
    anacron

  • 14. Data: 2012-07-28 03:40:25
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 03:37:51 +0200, anacron napisał(a):

    > Ejj, pokazałem Ci to, nie po to, abyś pisał, a tylko żebyś mógł się pośmiać.

    No co, jak ja Cię zobaczyłem, to myślałem że masz rosyjski akcent i
    zajmujesz się się zawodowo ściaganiem haraczu. :)

  • 15. Data: 2012-07-28 03:41:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 03:40, Janusz Nowak pisze:

    > No co, jak ja Cię zobaczyłem, to myślałem że masz rosyjski akcent i
    > zajmujesz się się zawodowo ściaganiem haraczu. :)

    Koloryzujesz już, wiesz?

    --
    anacron

  • 16. Data: 2012-07-28 03:49:32
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 03:41:37 +0200, anacron napisał(a):

    > Koloryzujesz już, wiesz?

    Wcale nie! Zerknij może w lustro. Ile ważysz? Spokojnie 120 kg, pernamentny
    brak szyi i do tego łysy. Tylko rosyjskiego akcentu Ci brakuje do pełnego
    zestawu. :)

  • 17. Data: 2012-07-28 03:53:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-28 03:49, Janusz Nowak pisze:
    > Wcale nie! Zerknij może w lustro. Ile ważysz? Spokojnie 120 kg, pernamentny
    > brak szyi i do tego łysy. Tylko rosyjskiego akcentu Ci brakuje do pełnego
    > zestawu. :)

    Jak już to permanentny i nic już nie pisz. Psujesz niespodziankę. Skup
    się na szachownicy może co, bo przegrasz. Sio.

    --
    anacron

  • 18. Data: 2012-07-28 03:59:21
    Od: Janusz Nowak <j...@a...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 03:53:05 +0200, anacron napisał(a):

    > Jak już to permanentny i nic już nie pisz. Psujesz niespodziankę. Skup
    > się na szachownicy może co, bo przegrasz. Sio.

    GG mi padło, więc ta partia warcabów dla Ciebie. I nie sio, to publiczna
    grupa dyskusyjna. Za prawdę się nie obrażamy - czy to nie Twoje słowa? :)

  • 19. Data: 2012-07-28 08:05:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Gil skurwysynu jebany dam Ci ostatnie ostrzeżenie, odpierdol się. Rafale
    > Gil jesteś debilem o intelekcie parkometru, co udowadniasz za każdym
    > razem. Nie moja wina, że Twoja matka to kurwa, żona ma dupę jak szafa
    > trzydrzwiowa, a córka robi loda menelom pod mostem. To nie moja wina.

    Trafił swój na swego. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2012-07-28 08:08:15
    Temat: Re: Nietypowy policjant
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Generalnie mam wrażenie,że nawet mandat od tego jegomościa przyjmowałbym
    > z uśmiechem na twarzy. Jego ton głosu, sposób mówienia, niesamowita
    > uprzejmość...

    A powiedz... przystojny też był? Może odkryłeś swoje drugie "ja"? :))

    --
    ignorance is bliss