  • 1. Data: 2012-07-27 14:46:42
    Temat: Policjant z emigracji
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=6g17ox2udS0
    Ten policjant chyba z emigracji wrócił niedawno :)

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-27 15:04:19
    Temat: Re: Policjant z emigracji
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-27 14:46, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6g17ox2udS0
    > Ten policjant chyba z emigracji wrócił niedawno :)

    A i ten sam policjant chwile wcześniej.
    http://www.youtube.com/watch?v=njBPVuTtrmU

    --
    anacron

  • 3. Data: 2012-07-27 16:38:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** anacron pisze tak:

    > Ten policjant chyba z emigracji wrócił niedawno :)

    etam myślałem że wyjechał na czołówkę i spalił buraka.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-07-27 16:46:32
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    ale jesteś żałosny

  • 5. Data: 2012-07-27 16:55:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-27 16:46, Gryngol pisze:
    > ale jesteś żałosny

    Ja? To oni wlepiają mandaty jak ty pojedziesz z taką prędkością. Powinni
    dawać przykład.

    --
    anacron

  • 6. Data: 2012-07-27 18:38:14
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Gryngol w <news:juu9kn$tck$1@news.icpnet.pl>:

    > ale jesteś żałosny

    Na pierwszym filmiku na światłach przysnął, na drugim w majty narobił,
    zwolnił i schował sie za czarny, gdy zobaczył radiowóz we wstecznym.

    A sądząc po wyświetlanych na filmikach datownikach to najpierw zrobił w
    majty, a potem na światłach szybko sie przebierał

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz