  • Data: 2012-04-05 16:16:28
    Temat: Re: [OT]Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: "Yakhub" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.
    >
    > Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale pewnie
    > jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o przykład
    > takiego urządzenia.

    Istnieje:
    http://www.kensington.com/kensington/us/us/p/1421/K3
    3926US/universal-docking-station-with-video-and-ethe
    rnet-sd400v.aspx

    Jak to działa - nie mam pojęcia, bo według wszelkich prawideł i zdrowego
    rozsądku, po prostu nie powinno działać.

    Ale działa - w tym momencie pracuję właśnie na takiej stacji (stacja
    podłączona po USB, do stacji podłączony monitor, audio, klawiatura, mysz).

    W normalnej pracy "biurowej" wszystko zachowuje się zupełnie normalnie.
    Zastrzeżenia:
    - stację trzeba podłączać już PO załadowaniu się systemu - w przeciwnym
    razie komputer się zawiesza
    - próba uruchomienia gry powoduje blue screen i restart komputera (Win7)

    Stacja ma wyjście DVI, dołączone są przejściówki na D-SUB i HDMI.

    --
    Yakhub