  • Data: 2012-04-09 16:33:04
    Temat: Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-09 11:35, Irokez wrote:
    > Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ano niestety Polacy tacy już są.
    > Ja np niedawno bezproblemowo w czasie pracy udałem się do serwisu autem
    > i tam korzystając z darmowego hotspota mogłem wykonywać swoje obowiązki
    > (jakieś 2 czy 3 godzinki). Po czym powrót do pracy i spokojnie dalej
    > praca. Mogłem też wybrać oczywiście urlop tego dnia, ale po co, latem
    > bardziej mi się przyda.

    Ano dokładnie, bywało że brałem jednodniowe urlopy bo "coś wypadło", a
    pod koniec roku albo nawet w połowie - d*pa, urlopu już niewiele
    zostało. Zdecydowanie wole układ z pracodawcą/kontrahentem etc, gdzie
    bez problemu coś mu zrobie z domu/z terenu (w większych miastach jest w
    miare dobrze z HSDPA/UMTS, więc pracować można z każdego miejsca). Są
    ograniczenia gdy w grę wchodzi praca z ludźmi/kierowanie pracami, no ale
    tutaj warto zdać się na zdrowy rozsądek.