  • Data: 2012-04-05 07:56:59
    Temat: Re: [OT]Re: Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m pisze:

    > Mi by wystarczyło DVI/HDMI via USB.
    >
    > Szczerze mówiąc - to niezbyt sobie takie urządzenie wyobrażam, ale
    > pewnie jestem nie na bieżąco - więc o czymś nie wiem, więc proszę o
    > przykład takiego urządzenia.

    Proszę:
    http://us.toshiba.com/accessory/PA3927U-1PRP/

    Specyfikacja dla nieklikających:
    Features:
    One simple USB 3.0 cable connection from your laptop to all your
    accessories
    Built-in video card supports two displays up to 2048 x 1152 resolution
    HDMI(TM) out port built-in for Full 1080 HD video and gaming
    5.1 channel surround sound through HDMI(TM) or 3.5mm audio ports
    Six USB ports
    Two easy access front USB 3.0 "always on" Sleep & Charge ports
    Fast USB 3.0 data transfer speed to USB 3.0 external storage devices
    Universal compatibility with all Windows(R)-based computers

    Dimensions & Weight: 4.5" W x 5.1" D x 9.3" H (with base); 1.19 lb
    (with base)
    Ports & indicators:
    Front panel:
    Power Light
    USB status Light
    2 x "Always On" USB 3.0 ports (Sleep & Charge)
    3.5mm Line-in (microphone/headset)
    3.5mm Line-out (headphone/headset/speakers)
    Back panel:
    3 x 3.5mm Line-out (5.1 surround sound speakers)
    2 x USB 3.0 ports
    2 x USB 2.0 ports
    Gigabit Ethernet/Network port
    HDMI(TM) out port
    DVI-I out port (DVI to VGA adapter included)
    USB 3.0 Connector (to PC)
    DC in (for power)

    Są urządzenia działające również na USB2.0 ale wtedy musisz się liczyć z
    przycinaniem obrazu jak będziesz przesuwać okienko na pulpicie.
    Urządzenia na USB3.0 posiadają teoretycznie Gb ethernet. Jednak nie
    oznacza to wcale, że takie łącze nie będzie mieć ograniczenia pasma.

    --
    pozdrawiam
    Piotr