  • Data: 2012-04-09 18:23:24
    Temat: Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jluqmm$f82$1@inews.gazeta.pl...
    > No wzruszyłem się niesłychanie bardzo. Jak na razie jednak, częściej nie
    > to że wolałem - musiałem jeździć po południu przez pół miasta, i to nie
    > mając "monterów w domu" a dzieci na podwórku, bo "pracodawca zrobił mi
    > łaskę" racząc zadzwonić, iż komuś z dyrekcji w domu "internet się
    > zepsuł". Tak więc z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll
    > wyjątkowo trafił w sedno. Ty zaś ze swoim prymitywnym pojęciem
    > "socjalizmu" - kulą w płot.

    No to widzę dopiero żeś szkołę opuścił i robisz kilka tygodni.
    Masz być pod komórką dyspozycyjny, ale to nie znaczy że zdolny do jazdy.
    No i kilka innych wariantów. Pogadaj ze starszyzną jak to się robi aby
    wszyscy byli zadowoleni.
    No chyba że inaczej umowę o pracę podpisałeś.

    Z okazji lanego chluśniem se po jednym :)

    --
    Irokez