  • Data: 2009-04-22 09:59:24
    Temat: Re: [OT] "Prefiksy" -
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gslh2o$9a5$1@inews.gazeta.pl...

    > W komórkach to AFAIK oficjalnie (w Erze również i faktycznie) zawsze
    > był tylko 00 aka + :-).

    > No co, nigdy nie słyszałeś/widziałeś numeru podawanego jako
    > "0-prefiks-22..."? W języku "potocznym" prefiks to IMHO właśnie NDS
    > i tego już nie zmienisz ;-)

    Niestety!

    Przytoczyłem oficjalne terminy usankcjonowane prawnie. Oczywiście, że
    niektórzy mogą zacząć mówić kwadrat zamiast koło i po pewnym czasie to
    się przyjmie.
    Warto wspomnieć, że znacząca większość mówi adisas zamiast trampek, a
    w niektórych rejonach nie uświadczysz odkurzacza tylko elektroluks.

    --
    Telesfor BAUDOT