  • Data: 2009-04-22 14:48:01
    Temat: Re: [OT] "Prefiksy" -
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Telesfor Baudot wrote:
    > Tak więc NDS nie występuje na początku takiej sekwencji ("przed") tylko,
    > więc trudno nazywać to prefiksem, zgodnie ze słownikowym znaczeniem tego
    > słowa...
    > Jest to conajwyżej "infiks"!!!
    > Sytuacja zmieni się od kiedy zniknie prefiks krajowy czyli "0".

    OK, a czy coś sensownego(wartego polecenia) oprócz 1069 jest dostępne
    na polskim rynku? I pytanko dodatkowe, czy to normalne, że tepsa
    niektórym klientom blokuje dostep do tych NDS? Bo np. w przypadku
    firmy, o której pisałem wyżej, okazuje się, że niemożliwe jest korzystanie
    z NDS i będą musieli wypowiedzieć/zmienić warunki umowy z TPSA,
    aby móc z nich korzystać.