  • Data: 2009-04-22 11:28:46
    Temat: Re: [OT] "Prefiksy" -
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    news:gsmsm4$h49$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Czyli NDS nie jest prefiksem numeru? Bo IMHO słownik mówi co innego.

    Numery z sieci stacjonarnej wybiera się następująco:

    -- Prefiks czyli "zero" + NDS czyli 10xx + numer krajowy

    -- Prefiks czyli "zero" + NDS czyli 10xx + prefiks międzynarodowy
    czyli "2 zera" + numer międzynarodowy

    Tak więc NDS nie występuje na początku takiej sekwencji ("przed")
    tylko, więc trudno nazywać to prefiksem, zgodnie ze słownikowym
    znaczeniem tego słowa...
    Jest to conajwyżej "infiks"!!!

    Sytuacja zmieni się od kiedy zniknie prefiks krajowy czyli "0".

    --
    Telesfor BAUDOT