  • Data: 2010-01-26 07:13:27
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Jan., 23:13, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Znaczy co, jeśli komuś się podobają szczupłe kobiety to jest
    > homoseksualistą? W ogóle ciekawa teoria, przypisywanie orientacji w
    > zależności do upodobań w budowie ciała. Jak ktoś gustuje w
    > pulchniejszych to jakiej orientacji jest? Tak słucham tych obrońców
    > prawdziwej kobiecości, tak wielu jest wśród nich fotografów, dlaczego
    > nie zaczniecie lansować swojego wyobrażenia o kobiecości w modzie?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Bartosz.- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    Dziewcze jak dziewcze , tyle tylko ze z bardzo zaniedbanym cialem.
    Dbac o cialo to nie znaczy tylko myc sie czesto.
    Uroda , uwarunkowania genetyczne sa dane przez nature , ew moga bys w
    jakims stopniu skutkiem swiadomego doboru dawcow jaja i plemnika.
    Ale za doprowadzenie swojego ciala do tego stanu odpowaida juz jego
    wlascicielka.
    Ma fatalnie skrzywiony kregoslup , jesli tego nie wyprowadzi bedzie
    kieidys w przyszosci powaznie cierpiec z tego powodu.