  • 11. Data: 2010-09-07 10:40:36
    Temat: Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik latet napisał:

    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/14445/Pe
    ryferia/G_o_niki/Logitech_Z_2300_THX.html?cpsrc=cene

    > Tu mają mieszane opinie - od zachwytów po psioczenie, ale naprawdę
    > zaniepokoiła mnie tylko informacja o krótkich kablach. Jaka jest ich
    > długość? Czy można je łatwo podmienic na inne?

    podnienic nie, mozna je przedluzyc "przedlużką" :)

  • 12. Data: 2010-09-07 13:17:00
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Upewnij się, bo coś się chyba zmieniło w kwestii kabelków. Ja juz nie mam
    z-2300 tylko 5.1 z-5500 ale system na początku był taki sam czyli kable na
    stałe zakończone wtykiem chinch. Potem Logitech puknął się w głowę i zrobili
    typowe złącza głośnikowe. One pozwalają całkowicie odpiąć kabel po obu
    stronach. Ale to jest szczegół. Te głośniki wymiatają. Subwoofer waży ponad
    10kg (mój 16kg) Ja moich głośników używam do kina domowego. Yamahę, którą
    miałem wcześniej wyrzuciłem do piwnicy bo przy Logitechu to szumofon.

    PC

  • 13. Data: 2010-09-07 22:13:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-07 12:32, latet pisze:

> [...]
    > mnie tylko informacja o krótkich kablach. Jaka jest ich długość? Czy można je

    Ja mam dosztukowane (przylutowane), bo moje były za krótkie, a chciałam
    postawić głośniki na regale. Kabel można kupić na metry w np w Euro.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-09-10 07:40:54
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Do suba idzie "kabel przyrosniety do skrzynki" to znaczy do skrzynki podlacza
    > sie takim dziwnym zlaczem regulator glosdnosci z ktorego idzie kabelek
    > mini-jack standardowy do karty dzwiekowej :)

    Zaraz zaraz - właśnie to to mi chodzi - czy kabel idący do karty dźwiękowej
    można wyjąć ze skrzynki, czy też jest do niej przyrośnięty?

    latet

  • 15. Data: 2010-09-10 07:43:31
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > typowe złącza głośnikowe. One pozwalają całkowicie odpiąć kabel po obu

    Chodzi mi o kabel łączący całość z komputerem. Czy nie jest "przyrośnięty"? Bo
    ja go muszę zastąpić kabel zakończoym dwoma chinchami, a nie mini-jackiem. Jeśli
    były to mini-jack, to musiałbym podłączać do wyjścia słuchawkowego w
    telewizorze, a ja chcę do wyjścia "audio-out", które ma postawć 2 chinchów.

    Dzięki,

    latet

  • 16. Data: 2010-09-10 23:11:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik latet napisał:

    > Zaraz zaraz - właśnie to to mi chodzi - czy kabel idący do karty
    > dźwiękowej można wyjąć ze skrzynki, czy też jest do niej przyrośnięty?

    Ten kabel przyrosniety jest do kontrolera glosnosci, ktory jest
    przyrosniety innym kablem do skrzynki. Kabel mini jack mozna przedluzyc
    przedluzaczem mini jack damsko-meskim. Kabel do skrzynki sterujacy jest
    dziwny, ale wyglada jakby mial wtyczki DSUB - wiec mozna pewnie
    przedluzyc przedluzaczem analogowym monitorowym... Ale nigdy nie
    probowalem, bo sa na tyle blisko, ze do kompa wszystko dziala...

    Z tej serii logitechy 5.1 maja zas chyba remote controller do
    podglasniania, wiec mozna zawsze zmienic koncepcje... pomiajajc budzet
    of kors ;)