    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)
    Date: Sat, 11 Sep 2010 01:11:34 +0200

    Użytkownik latet napisał:

    > Zaraz zaraz - właśnie to to mi chodzi - czy kabel idący do karty
    > dźwiękowej można wyjąć ze skrzynki, czy też jest do niej przyrośnięty?

    Ten kabel przyrosniety jest do kontrolera glosnosci, ktory jest
    przyrosniety innym kablem do skrzynki. Kabel mini jack mozna przedluzyc
    przedluzaczem mini jack damsko-meskim. Kabel do skrzynki sterujacy jest
    dziwny, ale wyglada jakby mial wtyczki DSUB - wiec mozna pewnie
    przedluzyc przedluzaczem analogowym monitorowym... Ale nigdy nie
    probowalem, bo sa na tyle blisko, ze do kompa wszystko dziala...

    Z tej serii logitechy 5.1 maja zas chyba remote controller do
    podglasniania, wiec mozna zawsze zmienic koncepcje... pomiajajc budzet
    of kors ;)