  • 1. Data: 2010-09-05 20:54:36
    Temat: Zestaw do oceny
    Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    Czy taki zestaw bedzie sie nadawal do pracy biurowej, gdzie w zasadzie jedynym
    obciazajacym zadaniem jest przegladanie duzych plikow MS Office i OpenOffice
    oraz wyszukiwanie w bazach danych (od 1 MB do 300 MB)?

    Zadnych gier, filmow itp.

    Plyta glowna MSI NF520T-C35 AM2/AM3

    Procesor ATHLON II x3 440

    2 GB DDR3

    Zasilacz FORTRON ATX-400PNR 400 W

    HDD SAMSUNG 500 GB HD502HJ (7200 rpm)

    Do tego najprostsza karta graficzna.

    Jesli to waszym zdaniem przesada, to prosze o zaproponowanie bardziej
    odpowiedniego zestawu.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-09-05 21:15:27
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-05 22:54, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > HDD SAMSUNG 500 GB HD502HJ (7200 rpm)
    >
    > Do tego najprostsza karta graficzna.
    >
    > Jesli to waszym zdaniem przesada, to prosze o zaproponowanie bardziej

    Zmien zasilacz na farelke !

  • 3. Data: 2010-09-05 21:27:44
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > obciazajacym zadaniem jest przegladanie duzych plikow MS Office i OpenOffice
    > oraz wyszukiwanie w bazach danych (od 1 MB do 300 MB)?

    Athlon II X2 wystarczy, za to dałbym płytę główną ze zintegrowaną grafiką.
    Jaka obudowa?

  • 4. Data: 2010-09-05 22:10:17
    Od: d...@p...onet.pl

    > Athlon II X2 wystarczy, za to dałbym płytę główną ze zintegrowaną grafiką.
    > Jaka obudowa?

    Hmmmm, myslalem zeby zostawic obecna, tylko zasilacz przelozyc. Obudowa to
    Tracer, puszka jak puszka.

    Z wyborem plyty mam pewien problem, strasznie tego duzo, a dla wiekszosci plyt
    ATX (nie mikro) ze zintegrowana grafika brak testow i dokladnych recenzji.

  • 5. Data: 2010-09-05 22:33:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 23:27, Skylla pisze:
    > Athlon II X2 wystarczy, za to dałbym płytę główną ze zintegrowaną grafiką.

    To zintegrowana grafila teraz lepsza niż parę lat temu? Dawniej wszyscy
    woleli grafikę niezintegrowaną.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-09-06 06:13:02
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 00:33:03 +0200, animka napisał(a):

    > To zintegrowana grafila teraz lepsza niż parę lat temu? Dawniej wszyscy
    > woleli grafikę niezintegrowaną.

    W typowej pracy biurowej nie ma różnicy. Zarówno teraz, jak i kilka lat
    temu (o ile "kilka" to nie "kilkanaście").

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-09-06 12:00:35
    Od: d...@p...onet.pl

    > W typowej pracy biurowej nie ma różnicy. Zarówno teraz, jak i kilka lat
    > temu (o ile "kilka" to nie "kilkanaście").

    Wychodze z tego samego zalozenia. Karta ma zapewnic dobra jakosc obrazu i
    tyle... Odkad zaczalem pracowac non-stop przy kompie, gry mi obrzydly :P

    --
    Maciek