  • 1. Data: 2010-09-05 09:23:28
    Temat: Jaki typ USB?
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jaka jest różnica między USB 2.0 a USB 1.1
    Jak mogę sprawdzić jakie USB mam w swoim komputerze?

    --
    Pozdrowienia
    Janusz F

  • 2. Data: 2010-09-05 09:35:43
    Temat: Re: Jaki typ USB?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.09.2010 11:23, Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jaka jest różnica między USB 2.0 a USB

    W skrócie: maksymalna przepustowość.

    > 1.1 Jak mogę sprawdzić jakie USB mam w swoim komputerze?

    Najprościej -- sprawdzając model płyty głównej i odczytując
    w jej skróconej specyfikacji ile i jakich gniazd USB ona ma.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2010-09-05 10:29:54
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Wskazówka - do gniazd USB 1.1 podłączaj urządzenia, które nie potrzebuję
    dużej przepustowości - np. mysz, klawiaturę itp., natomiast dużo
    zyskacz podłączając do gniazd USB 2.0 pendrive, dysk zewnętrzny, skaner,
    drukarkę, czytnik kart itp.

    g.

  • 4. Data: 2010-09-05 11:24:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 11:23, Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jaka jest różnica między USB 2.0 a USB 1.1

    Pewnie szybkość przesyłu.
    Możesz sobie zainstalować łatę, sterownik dla USB 2 z Microsoftu.

    > Jak mogę sprawdzić jakie USB mam w swoim komputerze?
    Zainstaluj sobie programik Everest to będziesz wiedział co masz w
    komputerze bez dostawania się do wnętrzności komputera.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-09-06 19:05:21
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Pewnie szybkość przesyłu.
    > Możesz sobie zainstalować łatę, sterownik dla USB 2 z Microsoftu.

    Jesli plyta ma porty USB1.1, to zaden sterownik nie zmieni ich w 2.0.

    --
    KILu

  • 6. Data: 2010-09-06 20:20:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 21:05, KILu pisze:

    > Jesli plyta ma porty USB1.1, to zaden sterownik nie zmieni ich w 2.0.

    Mnie kiedyś ta łata w komputerze IBM działała. Adapter Bluetooth działał
    i jeszcze coś tam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-09-15 10:08:40
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Zainstaluj sobie programik Everest to będziesz wiedział co masz w
    > komputerze bez dostawania się do wnętrzności komputera.

    Kolejne lamerskie pytanie w tym temacie; mam trzy wejścia USB. Mysz i modem
    działa na wszystkich, natomiast skaner z drukarką działa tylko w jednym. Czy
    w związku z tym mogę przypuszczać, że to wejście to co najmniej USB2?

    --
    Pozdrowienia
    Janusz F