eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news.albasani.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "For_Example" <e...@e...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Date: Tue, 5 Nov 2013 13:18:11 -0500
    Organization: For_Example
    Lines: 57
    Message-ID: <l5bcpi$lgs$1@speranza.aioe.org>
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
    <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
    <op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
    <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
    <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    <l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
    <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
    <l5b627$jhc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: +p77zudcRYXaDnw0D2nzJg.user.speranza.aioe.org
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654380
    [ ukryj nagłówki ]


    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:l5b627$jhc$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2013-11-04 23:26, J.F. wrote:
    >>> Tak. Moje się zepsuły 2x.
    >> To widac jakies na litere F byly. Francuskie lub wloskie.
    >
    > Jeden to Lanos, drugi to Laguna. Trafiłeś w połowę tarczy.
    >
    >> Przy wtrysku chyba jeszcze inna sprawa
    >
    > I bywa że inna pompa, szczegolnie przy CR.
    >
    >> - regulator ustala stale
    >> nadcisnienie wzgledem kolektora.
    >
    > A niech on sobie tam ustala, tylko po co pompowac w pocie czoła 3x więcej
    > paliwa niż jest potrzebne?
    >
    >> Czyli dosc zmienne.
    >> Tego sie chyba nie da dobrze zrobic regulujac pompe.
    >
    > Nie po to chcę regulowac. Ja chce ją np. wyłaczyć jak jest nieuzywana (np.
    > na gazie) lub zmniejszyć obroty jak jest na wolnych obrotach. I zgadnij
    > jakie jest nieśmiertelne rozwiązanie montowane przez dowolnego
    > elektryka-gazownika w berecie z antenką i petem w zębach? A że przez
    > chwile silnik nie ma zasilania "to sie pan nie przejmuj i przygazuj przy
    > przełączeniu, bedzie gites, kurna".
    >
    >>> grube przez cała długośc samochodu po kilka razy w te i nazad zamiast
    >>> dać tranzystor tam gdzie potrzebny. Średniowiecze lub przynajmniej
    >>> wczesny Gierek.
    >> Jakie grube - pompa z pol ampera bierze. I jeden kabelek do niej
    >> dochodzi.
    >
    > Na 3 wiązki które miałem w rękach kabel od pompy dziwnym trafem ma 2x
    > większy przekrój od pozostalych. Powód nieznany.


    Wzgledy bezpieczenstwa... pewnosc zadzialania bezpiecznika w okreslonym
    czasie,
    W przypadku instalacji DC, istotnym parametrem jest rezystancja petli
    zwarcia... z tad duzy przekroj.



    > Nie widziałem też wszystkich modeli wszystkich marek, więc może miałem
    > pecha.
    >
    > Elektryka samochodowa to niezwykle tajemnicze zjawisko. Niby w nowych
    > samochodach pełno CANa, ale grube wiązki kolorowych drutów tak czy inaczej
    > latają po całej kabinie diabli wiedzą po co, a komputery disgnostyczne
    > zawierają specializowane programowalne układy scalone o mocy obliczeniowej
    > komputerow z roku 2000 (np. Clip).
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: