eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągłaRe: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.samoylyk.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.net
    news.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <tbj60v$hm8a$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <tbm2bb$17e5e$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <tbmdaf$1aa37$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <hbeu8ra4pdh7$.18bk4huau8oot$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Mon, 25 Jul 2022 21:04:33 +0200
    Message-ID: <hrlipzy76zro.1r724fxaty3q6$.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.190.181
    X-Trace: 1658775874 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 555 83.7.190.181:54695
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2949
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2705589
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 25 Jul 2022 20:52:45 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .07.2022 o 20:45 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:
    >> On Mon, 25 Jul 2022 20:18:50 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>> W dniu .07.2022 o 17:36 heby <h...@p...onet.pl> pisze:
    >>>> On 25/07/2022 16:56, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>> Jak uda ci się go trochę "spowolnić" to będzie wieczny i bezgłośny.
    >>>>
    >>>> A smarowanie? Nie jest tak, że czynnik zawietra domieszkę smaru?
    >>>
    >>> Tutaj nie, smarowanie jest olejem, który jest w obudowie agregatu.
    >>> W tych, które ja rozbierałem (zwykłe, nie inwertorowe) olej z dna
    >>> obudowy
    >>> zasysany był wirującym wałem i podawany był na tłok i zawory.
    >>> Nie wiem jak jest to rozwiązane w nowych, inwertorowych agregatach
    >>
    >> pewnie tak samo.
    >>
    >>> to raczej jest poza Twoim budżetem w tym projekcie.
    >>> W zależności od agregatu być może będziesz musiał dołożyć odolejacz na
    >>> wyjściu. Jak uda ci się kupić jakiś małej mocy od mikro lodówki to
    >>> obejdzie się bez odolejacza.
    >>
    >> za to moze byc potrzebny fitr powierza ssanego i moze jakis czujnik
    >> poziomu oleju, bo lodowka jednak zamknieta, a tu obieg otwarty.
    >
    > Bez czujnika się obejdzie raz na rok wleje 20-50ml oleju przez rurkę
    > powrotną.
    > Filtr może się przydać, rura powrotna jest wlutowana w obudowę. Tłoki
    > zasysają powietrze z wnętrza obudowy agregatu.
    > Przez 10 lat używałem takiego agregatu jako kompresor, do roweru,
    > przedmuchiwania itp.
    > Nie miałem żadnych filtrów, odolejaczy, oleju też nie wlewałem - działał
    > do końca (aż kupiłem sobie normalny kompresor).

    No ale uzywales go sporadycznie.
    A tu kolega chce jakby dluzej uzywac, to olej bedzie kurz z powietrza
    lapał.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: