  • Data: 2022-07-26 20:53:36
    Temat: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2022 20:13, J.F wrote:
    > I przyjedzie to AC w srodku nocy?

    Tak. Nawet mając koło zapasowe: udało mi się w deszczową noc uszkodzić
    oponę. Przyjechał koleś z AR i w deszczu i błocie wymienił koło na zapas.

    > I co zrobi - dziure załata, nowe kolo dostarczy, czy przewiezie pod
    > warszat czynny w poniedzialek rano, chyba ze swieto jakies ...

    Dostarczy gdzie chcesz. Pod dom, pod wulkanizację, załatą hotel, cokolwiek.

    Rozwaliło mi w strzępy oponę na A1 koło Łodzi, w niedzielne popołudnie.
    Podrzucili pod właśnie zamykane NorAuto. Kolesie wymienili od ręki na
    dwie nowe opony. Byłem w szoku że po 20 minutach jechałem dalej. Gdyby
    było zamknięte, to laweciarz zna masę miejsc, gdzie Ci tą oponę w środku
    nocy zmienią/naprawią.