  • Data: 2022-07-26 15:07:37
    Temat: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2022 o 12:13, heby pisze:
    > Zrobiłem sobie ozonator. Ale troche inny niż normalne. Mianowicie całość
    > jest hermetycznie zamknięta i z ozonatora wychodzi węzyk, który mogę
    > sobie włożyć do samochodu, do basenu, czy kosza na śmieci.
    >
    > Do ozonatora powietrze jest wciskane z zewnatrz z małego kompresorka
    > akwariowego.
    >
    > Niestety ten kompresor, przy dłuższych wężach, ma słabą wydajność.
    > Działa, ale małe przepływy. Przy metrowym węzyku prawie niewyczuwalny
    > rych powietrza.

    w przypadku samochodu i kosza możesz mieć słabą koncentrację bo cały czas podajesz
    nową
    mieszankę a stara ci ucieka, nie bez powodu generatory wsadza się do środka i
    przepuszcza
    drzwiami czy zamknięciem tylko cienki kabelek, zamykając obiegi i domykając co się da

    z wodą trochę inaczej, ale tam już końcówkę musisz mieć odpowiednią żeby to rozpuścić

    popatrz na napowietrzacze do akwarium - działają 24/7 i jakoś dmuchają, zakres cen od
    20
    do 1000 złotych