    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Date: Mon, 25 Jul 2022 20:18:50 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 17:36 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > A smarowanie? Nie jest tak, że czynnik zawietra domieszkę smaru?

    Tutaj nie, smarowanie jest olejem, który jest w obudowie agregatu.
    W tych, które ja rozbierałem (zwykłe, nie inwertorowe) olej z dna obudowy
    zasysany był wirującym wałem i podawany był na tłok i zawory.
    Nie wiem jak jest to rozwiązane w nowych, inwertorowych agregatach - ale
    to raczej jest poza Twoim budżetem w tym projekcie.
    W zależności od agregatu być może będziesz musiał dołożyć odolejacz na
    wyjściu. Jak uda ci się kupić jakiś małej mocy od mikro lodówki to
    obejdzie się bez odolejacza.

    TG