    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Date: Sun, 24 Dec 2023 14:27:16 +0100

    W dniu 23.12.2023 o 12:15, ddddddddddd pisze:

    > u mnie to tak nie działa, trzeba musnąć przycisk żeby się poluzował.

    No ale to cytuję z oferty, którą przedstawiłeś bo ciekawy byłem czy to
    takie samo g.. jak ten co mam. I wyszło, że to samo. Jeśli ramiona mają
    zabezpieczać to nie mogą otwierać się w różnych nieoczekiwanych
    momentach tj przy odkręceniu stacyjki gdy smartfon w ogóle nie był
    wyjmowany albo po wyłączeniu zasilania z powodu niespasowania gniazda
    zapalniczki.

    > dodatkowo mam go pod takim kątem, że i tak telefon nie spadnie na ziemię
    > tylko zostanie na podstawce

    Dobra, ale uchwyt nalepiany na szybę jest po to, by w dowolnym miejscu
    przylepiać a nie tam, gdzie akurat smartfon będzie pochylony tak, by nie
    wypaść.

    > żona ma podobny i też się sam nie otwiera, ale dla mnie mniej wygodny -
    > trzeba wcisnąć fizyczny przycisk żeby się otworzył

    Ale widzisz, to by rozwiązało problem wiecznego spadania.

    Tyle, że jak już pisałem, obecnie osadzam nie tylko smartfon ale także
    małe moduły radiowe do których te ramiona mają się nijak.

    > o to się też bałem, ale jeździ tak już rok i problemu nie ma (ale nie
    > jest mocowany do kratki tylko przyssawką do deski)

    Deski też nie mam :-)

    > co kto lubi. Ja czasem robię krótkie dystanse i nie mam ochoty na zabawę
    > kabelkami, a szybkie ładowanie bezprzewodowe jest dla mnie wystarczające.

    Ale co to za trudność przybliżyć kabelek, który sam się do gniazda
    przylepi. Zamykanie ramion jest nawet trudniejsze bo trzeba zaczekać aż
    uchwyt spozycjonuje urządzenie i domknie.

    Ja to tak piszę dla innych, bo może ich kręcą bajery a nie widzą
    realnych problemów jakie przy okazji się mogą pojawić.