  • Data: 2024-01-03 07:11:54
    Temat: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/12/2023 11:32, io wrote:

    > Twój nie otwiera się po podłączeniu prądu?

    nie, ani po podłączeniu, ani po odłączeniu prądu.Z resztą o ile przy
    odłączeniu producent mógłby to sobie logicznie wytłumaczyć (bo i tak
    wysiadasz), o tyle przy podaniu zasilania, jeśli uchwyt jest zamknięty,
    to znaczy że masz tam telefon...

    > MZ opis przesądza. Komuś może co najwyżej to nie wadzić.

    tak jak napisałem - albo błąd w opisie, albo gdy kupowałem była inna
    wersja, która tej opcji nie miała.

    > (a przynajmniej identycznie wyglądający) -
    >
    > Nie rozwiązuje jeśli otwiera się nie tylko przyciskiem a także
    > dostarczeniem prądu.

    żaden z nich nie otwiera się sam (same się tylko zamykają)

    Lukasz