  • Data: 2024-01-04 14:32:22
    Temat: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2024 o 05:50, ddddddddddd pisze:

    > No to mój wie. Zamyka się dopiero gdy telefon jest w uchwycie (wykryje
    > ładowanie indukcyjne). Bez telefonu nie robi nic.

    No i mój też nie robi nic póki nie ma smartfona.

    > Nie wykluczam, że się sam otworzy jeśli ładowania telefonu nie będzie
    > (np telefon ładowany kabelkiem czy niekompatybilny) - nie wiem, nie
    > próbowałem, skoro sam się bez telefonu nie zamknie, to nie miałem okazji
    > sprawdzić czy sam się otworzy.

    Ale tu nie chodzi o to, że otwiera się i tak zostaje tylko że w wyniku
    tego, że ma już złapanego smartfona to wykrywa go i wykonuje cykl
    zamykania, który rozpoczyna się całkowitym otwarciem by potem stopniowo
    ramiona domykać aż do całkowitego zablokowania smartfona. I jakbym miał
    uchwyt odchylony do tyłu to smartfon nie wypadałby mi podczas tego
    otwarcia i wszystko byłoby git. Może masz tak pochylony i nie zwracasz
    uwagi. Albo Ci stacyjka nie odłącza zasilania od razu czy wcale więc
    ponownego włączenia nie ma i tego zbędnego zamykania.