  • 211. Data: 2012-06-28 15:03:19
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:55, kamil pisze:
    > http://www.petycjeonline.pl

    Jesteś pospolitym głupcem... niestety
    Właśnie dałeś temu wyraz.

  • 212. Data: 2012-06-28 15:10:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:54, kamil pisze:
    > Świetnie, ale
    > może w końcu podasz nazwę tego stanu bez ubezpieczeń i % osób które się
    > ubezpieczają,

    New Hampshire.

    > oraz nazwę niesocjalistycznego kraju, w którym gospodarka
    > kwitnie?

    Prześledź wątek

    > Bądź też tak miły

    Ty możesz zachowywać się jak kmiot ale inni mają być mili?
    Skończyłem dyskusję z tobą

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 213. Data: 2012-06-28 15:14:01
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:54, masti pisze:
    > sami socjaliści na świecie? To możę przyjmij do wiadomości, żę konsumenci
    > tak własnie wybrali

    Przyjąłem to bez trudu. Tak wybrali i zbierają tego plon.

    > no właśnie. Nie znasz się ale się wypowiadasz

    No opowiadaj, chętnie poczytam, nauczę się czegoś o Somalii.
    Nie się.. jak to Ty mówisz... nie wij ;-)

    > to nie pokryje tego, że opowiadasz o swoich wyobrażeniach nie mających
    > nic wspólnego z życiem

    Tak się składa, że sam tego nie wymyśliłem. Absolutnie!
    Powtarzam to co piszą w swoich książkach ekonomiczni nobliści.
    Mogę polecić kilka.
    Ale może najpierw Ty poleć mi jakiegoś Twojego ulubionego ekonomistę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 214. Data: 2012-06-28 15:31:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jun 2012 15:14:01 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > Przyjąłem to bez trudu. Tak wybrali i zbierają tego plon.

    nie przyjąłeś.

    http://lmgtfy.com/?q=Somalia

    > Tak się składa, że sam tego nie wymyśliłem. Absolutnie! Powtarzam to co
    > piszą w swoich książkach ekonomiczni nobliści. Mogę polecić kilka.
    > Ale może najpierw Ty poleć mi jakiegoś Twojego ulubionego ekonomistę ;-)

    Nie zamierzam marnować czasu na uczenie niedouka. To Ty stawiasz tezy. to
    Ty je udowadniaj. To taka podstawowa zasada. Na razie jedynym Twoim
    argumentem jest "To oczywiste". Otóz nie jest oczywiste. Więc postaraj
    się bardziej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 215. Data: 2012-06-28 15:37:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 15:31, masti pisze:
    > Nie zamierzam marnować czasu na uczenie niedouka.

    No i zostałem "niedoukiem"... już nawet nie "nieukiem". No jak już sam
    masti tak o kimś napisze, to nic tylko się pociąć ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2012-06-28 15:38:23
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, June 28, 2012 11:10:54 PM UTC+10, quent wrote:

    > New Hampshire.

    Nie doczytales zdania do konca? A ten % ubezpieczonych osob na ktory sie powolywales?
    Ciekaw jestem bo jesli jest taki jak w innych stanach to co ten brak obowiazku
    zmienia?

    I z tym brakiem ubezpieczenia to tylko polowa prawdy:"New Hampshire has what is
    called the financial responsibilities law which simply states that a vehicle owner
    and operator in the state of New Hampshire must have auto insurance or enough cash in
    reserve to meet any possible financial encumbrances that would be cost by an
    automobile accident"

    Czyli po prostu - nie masz kasy na rezerwe to jednak musisz miec ubezpieczenie.I nie
    sa to jedyne przypadki kiedy ubezpieczenie jest wymagane:

    "Certain drivers in New Hampshire are required to purchase liability insurance.
    Reasons you may be obligated to purchase a policy are because you have had
    convictions or violations including Driving While Intoxicated (DWI) charges, or have
    had many DMV Demerit Points. If this is the case, the state will mail you a notice
    informing you of your insurance requirements"

    > Prześledź wątek

    Nie podales zadnego wspolczesnego przykladu.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 217. Data: 2012-06-28 15:59:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 14:03, quent wrote:

    > Jesteś pospolitym głupcem... niestety
    > Właśnie dałeś temu wyraz.

    quent, jak widzisz nawet człowiek bez nóg może nie ruszając się z domu
    kształtować prawo we własnym kraju.

    Podaj mi jeden powód, dla którego zamiast próbować je zmienisz, siedzisz
    tutaj i zawracasz dupę pretensjami, że ja tego nie robię?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 218. Data: 2012-06-28 16:01:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:54, quent wrote:

    > Już Ci pisałem - musisz się sporo cofnąć i zrozumieć, że taniej kupuje
    > się bez pośredników.
    > Daj znać jak sie z tym uporasz to pójdziemy dalej.

    Ale gdzie ten kraj bez pośredników, w którym wszystko jest tanie, a
    ludzie bogaci? Jeden przykład. Tylko jeden. 1.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 219. Data: 2012-06-28 16:08:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 14:14, quent wrote:

    > Tak się składa, że sam tego nie wymyśliłem. Absolutnie!
    > Powtarzam to co piszą w swoich książkach ekonomiczni nobliści.

    Obama też jest laureatem nagrody nobla. Pokojowej, z pozdrowieniami dla
    Afganistanu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 220. Data: 2012-06-28 17:49:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012, quent wrote:

    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Od-1-lipca-alkotes
    ty-obowiazkowe-we-Francji,wid,14711037,wiadomosc.htm

    Swoją drogą, albo redaktor sam nie korzystał z alkotestu przed pisaniem,
    albo francuscy paramentarzyści wykazują się brakiem logiki nie mniejszym
    niż nasi.
    Oni już zdaje się podobne kwiatki mają.
    Cytuję:
    "obowišzek posiadania sprawnego, nieużywanego alkotestu"
    Zaznaczyć: NIEUŻYWANEGO.
    "W zamyœle francuskiego prawodawcy obowišzek ten ma na celu uczynić
    kierowców bardziej odpowiedzialnymi i zachęcać ich do samokontroli po
    konsumpcji alkoholu"

    Przecież to będzie działać tak samo jak ichni przepis o zapobieganiu
    włóczęgostwu: kto nie ma iluś tam pieniędzy przy sobie, może zostać
    zatrzymany za włóczęgostwo.
    No to włóczędzy mają przy sobie zawsze dokładnie tę kwotę i nie
    ma mowy, żeby nawet w razie konieczności coś za te pieniądze kupić,
    bo to groziłoby aresztem.

    Skoro kierowca użyje alkotestu, to będzie zagrożony mandatem,
    więc nie będzie używał.
    Wersję wożenia paczki alkotestów wykluczam :>
    (proste: jak ktoś chce używać, to sobie kupuje i dziś, a jak
    jest bezmyślny, to na 100% nie będzie miał "zapasu", tak
    samo jak dziś - ktoś, kto może by i sprawdził, ale nie ma
    czym).

    pzdr, Gotfryd