    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 28 Jun 2012 06:38:23 -0700 (PDT)
    <jsc359$6cn$1@inews.gazeta.pl> <jscegk$2o5$1@inews.gazeta.pl>
    <jscgia$mci$1@inews.gazeta.pl> <jschvh$b97$1@inews.gazeta.pl>
    <jscic3$rkn$1@inews.gazeta.pl>
    <4fead525$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsel41$bca$1@inews.gazeta.pl>
    <4feada8e$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jseo4a$g9d$1@inews.gazeta.pl> <jseoh3$8e$3@inews.gazeta.pl>
    <jsephd$d2p$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaeb26$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <jseq2h$36v$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaee63$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsf2br$9u0$1@inews.gazeta.pl> <4feb6a0e$1@news.home.net.pl>
    <jsfsmk$8fn$1@mx1.internetia.pl> <4feb775f$1@news.home.net.pl>
    <jsh7cg$o6t$4@inews.gazeta.pl>
    <4fec324a$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jshf5s$6qb$3@inews.gazeta.pl>
    <4fec4255$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <jshj6q$ra3$5@inews.gazeta.pl>
    <4fec514a$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <jshk66$1l2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fec57d2$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thursday, June 28, 2012 11:10:54 PM UTC+10, quent wrote:

    > New Hampshire.

    Nie doczytales zdania do konca? A ten % ubezpieczonych osob na ktory sie powolywales?
    Ciekaw jestem bo jesli jest taki jak w innych stanach to co ten brak obowiazku
    zmienia?

    I z tym brakiem ubezpieczenia to tylko polowa prawdy:"New Hampshire has what is
    called the financial responsibilities law which simply states that a vehicle owner
    and operator in the state of New Hampshire must have auto insurance or enough cash in
    reserve to meet any possible financial encumbrances that would be cost by an
    automobile accident"

    Czyli po prostu - nie masz kasy na rezerwe to jednak musisz miec ubezpieczenie.I nie
    sa to jedyne przypadki kiedy ubezpieczenie jest wymagane:

    "Certain drivers in New Hampshire are required to purchase liability insurance.
    Reasons you may be obligated to purchase a policy are because you have had
    convictions or violations including Driving While Intoxicated (DWI) charges, or have
    had many DMV Demerit Points. If this is the case, the state will mail you a notice
    informing you of your insurance requirements"

    > Prześledź wątek

    Nie podales zadnego wspolczesnego przykladu.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: