  • 151. Data: 2012-06-27 22:02:34
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 17:07, masti pisze:
    >> Nie ma takiej opcji żeby były droższe.
    >
    > bo tak Ci się wydaje?

    To oczywiste. Nie chce mi się udowadniać tego, że jeśli ubezpieczyciel
    ma z góry zapewniony zarobek ustawą to nie ma bodźca do obniżania cen
    takiego jaki miałby na uwolnionym rynku.
    To jest podstawa ekonomii ale zwykłego logicznego myślenia.

    > jaki prosty ten swiat Korwinowców

    ROTFL
    A co ma do tego JKM?
    O tym pisali już ekonomiści za czasów Bismarcka :-DDD

    > Czemu nie powołałeś się na przykład USA jak powyżej? Przecież by idealnie
    > pasował. Ops! Tam leczenie jest droższe,

    W USA nie ma wolnego rynku w tej dziedzinie. Ale Ty oczywiście o tym nie
    wiesz.

    > to był ubezpieczony

    I co. Nie idzie do więźnia?

    > to widać

    :-)

    > pokaż mi taki kraj gdzie człowiek w samochodzie jest ubezpieczony "po
    > zęby" czyli jak rozumiem za nic nie odpowiada

    Nie rozumiesz tego jak na kierowcę wpływa fakt, że jest ubezpieczony? Że
    ma auto z pierdylionem systemów esp, abs itp?
    To wyobraź sobie teoretyczną sytuację gdy ten sam kierowca zwieszony
    jest w szklanej kuli przed autem - jak wtedy jeździ? Przesadnie
    ostrożnie! Zapewne tak, że wręcz hamuje ruch.
    To banał jest, cieżko jest tego nie złapać :-/

    www.elipsa.info

  • 152. Data: 2012-06-27 22:06:09
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 16:23, kamil pisze:
    > Znasz oczywiście lepszy system i kraj, który z powodzeniem go wdraża od
    > co najmniej kilku pokoleń? Nie bądź żyła, podziel się.

    Nie zawsze socjalizm się tak plenił jak dziś. Wiesz co to historia?
    Poczytaj sobie o niemczech za czasów gdy rządzili ordoliberałowie, o UK
    za p. Thatcher o usa za Reagana ale też dużo wcześniej za czasów ich
    największego rozwoju.

    A teraz uważaj...
    Pokaż mi kraj, który swój największy rozwój gospodarczy zawdzięcza...
    socjalizmowi :-DD

    Bo takie który socjalizm dobija to mamy dziś całą europę i usa zresztą też.

    www.elipsa.info

  • 153. Data: 2012-06-27 22:07:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 15:47, kamil pisze:
    > Obrażać? Ośmieszasz się sam wystarczająco skutecznie...

    Ty już nie napiszesz żadnego argumentu. To takie typowe...
    Jak się nie ma nic do powiedzenia to lecą takie głodne kawałki.

    www.elipsa.info

  • 154. Data: 2012-06-27 22:08:22
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:12, kamil pisze:
    > Przechodzisz nastoletni okres buntu, czy głupiejesz na starość wzorem
    > bojówek ojca Rydzyka?

    j.w. - nie masz nic do powiedzenia i klasycznie trolujesz

    www.elipsa.info

  • 155. Data: 2012-06-27 22:14:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 15:40, kamil pisze:
    > Przesrane będzie mieć ten, któremu nieubezpieczony gołodupiec quent
    > zniszczy, bo z czego niby oddasz?

    Każdy odpowiada za siebie.

    > Wolisz, żeby to auto było wyprodukowane bez żadnych standardów? Niech
    > sobie smrodzi, niech olej cieknie z silnika, po co komu normy,
    > certyfikaty, licencje.

    Oczywiście wg Ciebie klient nie wymusi na producencie lepszych aut.
    Tylko nakaz państwowy może na nim wymóc.
    Niedawno całkiem panstwo u nas sprzedawało net i jak było - drogo.
    Jak się wziął za to chciwy kapitalista to nagle jest.... tanio.

    > Ja dawno z tego kraju wyjechałem, dla dobra własnego i dzieci. Zamiast
    > jęczeć i oczekiwać, że politycy działający tak samo od setek lat się
    > zmienią, zrób coś ze swoim życiem.

    Mnie nie interesuje moje życie ignorancie jeden.
    Ważne jest jak będą żyły nasze dzieci i ich dzieci.

    www.elipsa.info

  • 156. Data: 2012-06-27 22:16:20
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 15:38, kamil pisze:
    > Jednym słowem jesteś wielkim fanem rozwiązań, przed których wdrożeniem
    > we własnym życiu będziesz bronić się do upadłego.
    >
    > Dla mnie wystarczy, dziękuję.

    Jakich rozwiązań?
    Umiesz napisać coś konkretnie?
    Wątpię.

    www.elipsa.info

  • 157. Data: 2012-06-27 22:21:05
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 15:40, kamil pisze:
    > Ja dawno z tego kraju wyjechałem, dla dobra własnego i dzieci.

    A czemu?
    Przecież kochasz socjalizm.
    Masz tak czerwono we łbie i uciekłeś?
    Wstyd.

    www.elipsa.info

  • 158. Data: 2012-06-27 22:44:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello quent,

    > j.w. - nie masz nic do powiedzenia i klasycznie trolujesz

    Jak się nazywa ta grupa? To ty trollujesz bez sensu z ta polityką.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 159. Data: 2012-06-27 22:48:49
    Od: quent <x...@x...com>

    > Jak się nazywa ta grupa? To ty trollujesz bez sensu z ta polityką.

    Wbiłem się w istniejący offtop jeśli nie zauważyłeś.
    Poza tym zarzuciłem mu trolowanie a nie spamowanie

    www.elipsa.info

  • 160. Data: 2012-06-27 23:04:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2012 22:16, quent pisze:
    > Jakich rozwiązań?
    > Umiesz napisać coś konkretnie?
    > Wątpię.

    Przecież napisał:

    "Kup starą sierrę, w której nic się nie psuje, a jak się zepsuje, to
    tanio wymienisz. Przeprowadź się do szałasu w górach i jedz to, co
    wyrośnie w ogródku, nie będziesz musiał płacić podatku dochodowego.
    Smaruj maść z sosnowych szyszek na chore kolano, nie będziesz musiał
    płacić składek na ubezpieczenie zdrowotne."

    Będziesz się teraz wił?

    --
    Pozdr.