  • 111. Data: 2012-06-27 13:27:38
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:10, kamil pisze:
    > O tak, podatki są straszne.

    O tak. To co się dziś dzieje z podatkami to jakiś horror.

    > Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    > nich, straż pożarna,

    Na to trzeba płacić bo to cele wspólne.

    > opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.

    Są! Tym państwo nie powinno się zajmować. Jak i masą innych rzeczy.

    > Przeprowadź się do jaskini w górach i nie płać, kto broni?

    Chodzi o następne pokolenia ignorancie.
    PL zadłuża się z dnia na dzień coraz bardziej.

    > Masz odłożone kilkaset tysięcy złotych na rehabilitację potencjalnych
    > ofiar wypadku i drugie tyle na rekompensatę zniszczonego mienia? To płać
    > i nie gadaj.

    Kto zniszczył czyje mienie?
    Ty?
    No to masz przesrane, współczuję.
    Ja?
    Więc ja mam przesrane - co Cię to obchodzi?

    > Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    > i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    Po to, żeby w ogóle auto mogło zostać wyprodukowane.
    Płacisz za to a jak widać nawet nie wiesz.

    > Ja po prostu nie żyję w świecie pełnym spisków czychających w lodówce.

    Drenują Ci kieszenie od lat, zadłużają kraj. Twoje dzieci będą miały
    przechlapane. Ale co tam - masz na to wyje...e co nie?

    > Ja płacę, za to moje dziecko chodzi do bezpłatnej szkoły, w której
    > stołówka z certyfikatem spełnia normy i szczury po niej nie biegają.
    > Straszne to, naprawdę.

    Bezpłatnej!! Hahaha....
    Leming normalnie
    Ona jest droższa bo przez pośredników. Gdzieś Ty się kształcił??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 112. Data: 2012-06-27 13:28:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:16, kamil pisze:
    > To nie przejadaj.

    No no... od razu świat stanie na nogi.
    Przemyśl proszę zanim coś napiszesz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 113. Data: 2012-06-27 13:30:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-27 13:10:39 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > O tak, podatki są straszne. Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    > nich, straż pożarna, opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.

    Podobnie jak wspaniałe stadiony, jakże potrzebne 40 milionom ich
    potencjalnych _użytkowników_, jedne z najdroższych w świecie autostrad
    (m.in. dzięki fantastycznym normom hałasu i konieczności obstawienia
    ich ekranami na łącznie setkach kilometrów, rzecz na tą skalę
    niespotykana nigdzie indziej w świecie), niewydolny system
    administracji publicznej, z jednym z najbardziej nieprzyjaznych
    przedsiębiorcom systemów podatkowych, niewydolną służbę zdrowia, gdzie
    z jednej strony na wszystko brakuje, a z drugiej wyrzuca się pieniądze
    garściami w błoto, a jak człek się rozchoruje, to i tak musi dopłacać z
    własnej kieszeni, więzienia pełne najgorszy zwyrodnialców - rowerzystów
    co na bańce wracali do domu lub mieli w kieszeni 2 dżojnty - och tak!
    Jestem przeszczęśliwy że na to wszystko mogę oddać łącznie grubo ponad
    połowę zarabianych przeze mnie pieniędzy!

    > Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    > i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    Szkoda tylko że mój teść (nie mający uprawnień na gaz) musiał w swoim
    domu poprawiać robotę spierdzieloną przez gazowników z certyfikatami.
    Czy ty aby skończyłeś już szkołę średnią? Bo prezentowany ogląd świata
    trochę temu przeczy...

    de Fresz

  • 114. Data: 2012-06-27 13:31:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:11, kamil pisze:
    > A co mnie obchodzi, że ty chcesz sobie potrącić nieubezpieczonym
    > samochodem czyjeś dziecko i kazać płacić za leczenie jego rodzinie?

    Że jak?????
    Kurwa ja jestem cierpliwy zwykle ale Twoje możliwości przyswojenia
    tekstu są porażająco niskie!

    Pisałam o ubezpieczeniach, które nie powinny być obowiązkowe. Czy wg
    Ciebie wynika z tego, że jestem za zniesieniem/przeniesienem
    odpowiedzialności za czyny??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 115. Data: 2012-06-27 13:34:11
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 9:03:25 PM UTC+10, quent wrote:
    > Ubezpieczenia nie powinny być obowiązkowe. Płaci ten kto chce się
    > ubezpieczyć.

    Powinny byc obowiazkowe. Nieubezpieczony biedak ktory Cie potraci i uczyni kaleka do
    konca zycia nie zapewni Ci bytu. To ze jego wsadza do wiezienia wiele Ci nie pomoze.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 116. Data: 2012-06-27 13:35:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:20, kamil pisze:
    > A kim ty jesteś? Analitykiem ekonomicznym światowej sławy? Powiedz,
    > gdzie można posłuchać Twoich wykładów, chętnie się przejdę.
    >
    > Polacy znają się świetnie na medycynie, piłce nożnej i ekonomii. Tylko
    > dziwnym trafem we wszystkich tych dziedzinach Polska w czołówce
    > światowej nigdy się nie znajdowała.

    Hahaha... analitykiem światowej sławy.
    To jest przecież proste. Akurat w tym co pisze Fresz NIE MA ŻADNEJ
    skomplikowanej ekonomii.

    Polecam jako lekturę na co dzień - www.mises.pl

    Na początek to bo widzę, żeś zindoktrynowany na maksa:
    http://mises.pl/blog/2012/03/13/reisman-ku-chwale-ka
    pitalistycznego-jednego-procenta/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 117. Data: 2012-06-27 13:38:10
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:20, kamil pisze:
    > Przepraszam, chodziło oczywiście o quentowe geny. :-)

    Nie próbuj mnie obrażać, nie jesteś w stanie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 118. Data: 2012-06-27 13:40:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:31:41 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > Pisałam o ubezpieczeniach, które nie powinny być obowiązkowe. Czy wg
    > Ciebie wynika z tego, że jestem za zniesieniem/przeniesienem
    > odpowiedzialności za czyny??

    a z czego zapłacisz gołodupcu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2012-06-27 13:41:33
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:18, kamil pisze:
    > Wyjaśnisz jakoś tę korelację, którą próbuję ci wytłumaczyć od 10 minut?

    Chcesz wyjaśniać korelację a nie mogłeś pojąc, że auto hamowane (z
    malejącym wskaźnikiem prędkości) dalej jedzie?

    Tylko mi tu nie pisz, że dalej coś jest tu niejasne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 120. Data: 2012-06-27 13:47:30
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:40, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:31:41 +0200 osobnik zwany quent
    > wystukał:

    > a z czego zapłacisz gołodupcu?

    Ja się ubezpieczę oczywiście.
    Ale!
    Wsiadający do auta, nieubezpieczony, powinien trzęść dupą, że może komuś
    zrobić krzywdę i kara będzie ogromna.
    A tak, nastolatek z bandą nawalonych jak szpadle kumpli wsiada do auta i
    prują przez miasto 160kmph bo przecież są ubezpieczeni... no problem.

    http://www.youtube.com/watch?v=K0mvPGNKIJw&feature=r
    elated

    --
    Pozdr.