  • 101. Data: 2012-06-27 13:15:20
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:03:25 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > A ten wniosek niby skąd?
    > Ubezpieczenia nie powinny być obowiązkowe. Płaci ten kto chce się
    > ubezpieczyć.
    > Jeśli dziecko nie może, nie ma z czego to niech poszuka wsparcia
    > najbliższych.
    > Co mnie ochodzi obce dziecko?

    a Twoje? bo to ono będzie spłacać odszkodowanie z wybryki tatusia

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2012-06-27 13:15:46
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 9:03:25 PM UTC+10, quent wrote:
    > Ubezpieczenia nie powinny być obowiązkowe. Płaci ten kto chce się
    > ubezpieczyć.

    Zupelnie sie tutaj z Toba nie zgodze. Takie haselka to moze bawia jak sie ma 15 lat.
    Ale jak juz wyobraznia zacznie pracowac to mozesz sobie pomyslec co sie stanie jesli
    ktos bez ubezpieczenia potraci Cie i np. zrobi kaleka niezdolnym do pracy. Albo
    rozwali samochod ktorym zarabiasz na zycie. Pewnie wtedy szybko zmienilbys zdanie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 103. Data: 2012-06-27 13:16:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:14, quent wrote:

    > I o to chodzi! Tyle, że ludzie to nie rozumieją.
    > Dziś naprawdę ciężko jest przejeść to wszystko co się produkuje bo
    > produkcja jest ogromna!
    > Kiedyś, np. 60, 70 lat temu, przy takim poziomie marnotrawstwa jaki mamy
    > dziś, ale przy ówczesnym poziomie produkcji, kryzys byłby zauważalny o
    > wiele bardziej.

    To nie przejadaj. Kup starą sierrę, w której nic się nie psuje, a jak
    się zepsuje, to tanio wymienisz. Przeprowadź się do szałasu w górach i
    jedz to, co wyrośnie w ogródku, nie będziesz musiał płacić podatku
    dochodowego. Smaruj maść z sosnowych szyszek na chore kolano, nie
    będziesz musiał płacić składek na ubezpieczenie zdrowotne.

    Powiedz, co Ciebie powstrzymuje, poza własną hipokryzją połączoną z
    ignorancją?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 104. Data: 2012-06-27 13:17:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:13, kamil pisze:
    > Gospodarka rośnie WOLNIEJ,
    > ale wciąż ROŚNIE,

    W końcu... uff

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 105. Data: 2012-06-27 13:17:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:15, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:03:25 +0200 osobnik zwany quent
    > wystukał:

    > a Twoje? bo to ono będzie spłacać odszkodowanie z wybryki tatusia

    Miejmy nadzieję, że masti naprawdę jest tak mało rozgarnięty i nie wie,
    którędy dzieci się płodzi. Wtedy jest szansa, że tych mądrości nie
    przekaże kolejnym pokoleniom.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 106. Data: 2012-06-27 13:18:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:17, quent wrote:

    > W końcu... uff

    Uff-puff, czary-mary, zużycie spada, to nie do wiary.

    Wyjaśnisz jakoś tę korelację, którą próbuję ci wytłumaczyć od 10 minut?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 107. Data: 2012-06-27 13:19:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:12, kamil pisze:
    > A co mnie, jako konsumenta kupującego tańszy i lepiej wyposażony
    > samochód obchodzi wolumen produkcji i koszty utrzymania toalety dla
    > pracowników fabryki?

    Tom po co próbujesz przeprowadzać analizy ekonomiczne skoro jesteś
    konsumentem-ignorantem?
    Freszu ma rację... niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 108. Data: 2012-06-27 13:20:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:19, quent wrote:

    > Tom po co próbujesz przeprowadzać analizy ekonomiczne skoro jesteś
    > konsumentem-ignorantem?
    > Freszu ma rację... niestety.

    A kim ty jesteś? Analitykiem ekonomicznym światowej sławy? Powiedz,
    gdzie można posłuchać Twoich wykładów, chętnie się przejdę.

    Polacy znają się świetnie na medycynie, piłce nożnej i ekonomii. Tylko
    dziwnym trafem we wszystkich tych dziedzinach Polska w czołówce
    światowej nigdy się nie znajdowała.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 109. Data: 2012-06-27 13:20:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:17, kamil wrote:

    > Miejmy nadzieję, że masti naprawdę jest tak mało rozgarnięty i nie wie,
    > którędy dzieci się płodzi. Wtedy jest szansa, że tych mądrości nie
    > przekaże kolejnym pokoleniom.

    Przepraszam, chodziło oczywiście o quentowe geny. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 110. Data: 2012-06-27 13:25:58
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 8:58:49 PM UTC+10, quent wrote:
    > Gdzie okradanie?
    > W podatkach(sic!)

    A to gdzies nie placi sie podatkow? Czy mowisz o realym panswtwie czy po prostu o
    urojonej utopii?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -