-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
Date: Wed, 27 Jun 2012 10:05:34 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 42
Message-ID: <jseicu$p1b$1@inews.gazeta.pl>
References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
<jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
<jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
<js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl> <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
<js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl> <jsak7l$2pj$1@node2.news.atman.pl>
<jsakl4$32n$1@node2.news.atman.pl> <jscen1$2o5$3@inews.gazeta.pl>
<jsehtk$pst$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1340787934 25643 194.80.173.254 (27 Jun 2012 09:05:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2012 09:05:34 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <jsehtk$pst$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456621 pl.rec.foto.cyfrowa:891161
[ ukryj nagłówki ]On 27/06/2012 09:57, Marcin [3M] wrote:
>> Gdzie tu te twoje "kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak
>> inni uczestnicy ruchu"?
>>
> Ile SUV-ów zarejestrowanych jest jako kolejny samochód do "celów
> specjalnych" (np. ciągnięcia przyczepy w wakacje? Znajomi mają coś
> takiego właśnie do tego celu.)
> Biorąc pod uwagę koszty jazdy, kłopoty z parkowaniem większego pojazdu
> itp. jest to tam całkiem realne.
> Jeżeli statystyka powiedziała by coś w przeliczeniu na przebieg wozu -
> to o'k.
> Poczytaj jednak o urazach odnoszonych w trakcie kolizji. Tu statystyki
> nie mówią nic o korzystnego "zyskach" z inwestycji w SUV-y.
Czytałeś materiał, na który się powołujesz?
3.5.3 Occupant protection
Various studies have shown that when two cars collide then the risk of
injury is lower for the driver of the larger car (the studies focus on
the risk to the driver to avoid bias due to the variable number of
passengers per car by vehicle type). Most recently, Broughton (2007)
found that when analysing British data. In particular, he found that the
lowest fatality rate (per million car-years) in 1999-2003 was for
drivers of 4-wheel drive cars and people carriers. Toy and Hammit (2003)
also found using USA crash data that SUVs, vans, and pickups offer more
protection to their occupants than other passenger cars. This was most
pronounced for pickups, with drivers of pickups facing one third of the
risk of serious injury of car drivers. While vehicle mass and crash
severity contribute to the apparent occupant safety, other vehicle
characteristics associated with body type (e.g., the stiffness and
height of the underlying structure of the vehicle) also influence the risks.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.12 11:09 januszek
- 27.06.12 11:41 quent
- 27.06.12 11:45 quent
- 27.06.12 11:50 de Fresz
- 27.06.12 11:51 quent
- 27.06.12 11:52 kamil
- 27.06.12 11:52 kamil
- 27.06.12 11:53 kamil
- 27.06.12 11:53 kamil
- 27.06.12 11:54 de Fresz
- 27.06.12 11:59 de Fresz
- 27.06.12 12:03 quent
- 27.06.12 12:04 quent
- 27.06.12 12:05 quent
- 27.06.12 12:37 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=